شمانیوز
شما نیوز

حرف های عجیب کالدرون راجع به براندائو؛

با این قیمت, از جونیور توقع گلزنی نداشته باشید!

کالدرون در گفتگوی تازه اش صحبت های جدیدی را درباره براندائو به میان آورد و گفت: در فوتبال در سطح بین المللی وقتی چنین مبلغی به بازیکن پرداخت می‌شود نمی‌توانی انتظار کار بزرگی داشته باشی!

با این قیمت, از جونیور توقع گلزنی نداشته باشید!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ شاید سبک بعضی از مربی ها حمایت حداکثری از بازیکنان تیمشان باشد اما گابریل کالدرون حداقل درباره مهاجم برزیلی تیمش چنین رویه ای را در پیش نگرفته است. این سرمربی آرژانتینی امروز در جلسه مطبوعاتی سرپایی اش با خبرنگاران در زمین تمرین پرسپولیس، صحبت هایی را به میان آورد که حتی شاید بشود آن را بر علیه جونیور براندائو دانست.

صحبت های کالدرون درباره جونیور در پاسخ به سوالی بود که درباره ناکامی در گلزنی مطرح شد. بازیکنی که یکی از دو مهاجم گل نزن پرسپولیس در این فصل بوده اما فشاری بیشتر را به نسبت دیگران تحمل می‌کند. علی الخصوص این که در بازی قبلی با پیکان در لحظاتی از استپ کردن توپ نیز عاجز بود و نشان می‌داد که چه فشار وحشتناکی را تحمل می‌کند.

اما گابریل کالدرون در مواجه این موضوع دوباره حرف هایی را به زبان آورده که نمی‌شود آن را در راستای روحیه دادن به این خرید گران قیمت برزیلی ارزیابی کرد. کالدرون درباره انتخاب براندائو بازهم به همان مسائل قبلی اشاره می‌کند و می‌گوید او گزینه هشتم نهم تیم بوده و باتوجه به این که پرسپولیس پول کافی برای خرید بازیکن تاپ نداشته، وی را انتخاب کرده است. همچنین کالدرون دوباره به تیم های دیگر (استقلال، تراکتور و سپاهان) اشاره می‌کند و می‌گوید آن ها پول بیشتری داشتند و مهاجمان گران قیمت تری را خریدند اما پرسپولیس این پول را نداشت (و بنابراین مهاجم ضعیف تری را انتخاب کرد).

اوج حرف های کالدرون درباره براندائو به جایی برمی‌گردد که او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این باره که با این حرف‌ها فکر نمی‌کند روحیه براندائو تخریب شود، گفت: من خودم بازیکن بودم و اگر چنین صحبتی درباره من بشود، می‌روم در زمین و تلاشم را می‌کنم و چهار گل می‌زنم. فوتبال حرفه ای همین است، اگر ما نتوانیم از زیر فشار بیرون بیاییم که فوتبال حرفه ای نیست و بازیکنی که نتواند این کار را بکند آماتور خواهد بود.

 

به نظر می‌رسد این یک هشدار جدی به مهاجمی است که برای ادامه کار در پرسپولیس تا نیم فصل فرصت دارد و اگر به این روند ادامه دهد، جای خود را به بازیکن تازه ای خواهد داد. براندائو که یکی از چند مهاجم برزیلی تاریخ پرسپولیس است که اتفاقا هیچ کدام در این تیم موفق به خاطره سازی و نمایش درخشان نشده اند.

اما نکته این است که مربیان قبلی پای انتخاب هایشان ایستاده بودند. امروز کالدرون درباره براندائو آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت بازیکنی که ۵۵۰ هزار دلار در سطح بین المللی قیمت داشته باشد، قادر به انجام کارهای بزرگ نیست! اما این در شرایطی است که باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی، به خودی خود پرداخت این مبلغ انتقادات زیادی را پیرامون مدیریت باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده است و نشانه ای است بر این که کالدرون از سیاست لازم در گفتگوهای مطبوعاتی برخوردار نیست. نه فقط به این خاطر که بازیکن تیمش را در مقابل خبرنگاران و هواداران تخریب می‌کند که به این دلیل که اهمیت اعداد و ارقام در فوتبال ایران پی نبرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied