شمانیوز
شما نیوز

آمار عجیب امیری در بازی با پیکان

پرسپولیس در بازی نه‌چندان مطلوب توانست یک سه امتیاز ارزشمند را مقابل پیکان به دست بیاورد و به‌سختی خودش را بعد از شروع نه‌چندان مناسب در لیگ مقابل مدعیان در کورس باقی نگه دارد.

آمار عجیب امیری در بازی با پیکان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از روزنامه گل، در این بین هرچند که پرسپولیس بود اما برخی از بازیکنان این تیم در شرایطی که کلاً شاگردان کالدرون خوب بازی نکردند عملکرد ناامید کننده‌ای از خودشان نشان دادند. جدا از جونیور براندائو که هفته‌هاست یک خرید پر نقد برای پرسپولیس تبدیل شده یک چهره در بازی با پیکان نمایش واقعاً ناامید کننده‌ای داشت که این چهره بازیکنی جز وحید امیری نبود. بازیکنی که حتی در تیم ملی هم ویلموتس به او به‌عنوان یک بازیکن 90 دقیقه‌ای نگاه نمی‌کند و فاصله‌ای زیاد با آن امیری که به ترابوزان ترکیه رفت، دارد. این موضوع حتی در نگاه چشمی از پشت قاب تلویزیون هم مشخص بود که امیری به‌هیچ‌وجه کیفیت خوبی نداشت و حالا نگاهی به آمار متریکا و ارزیابی او از بازیکنان پرسپولیس هم دلیلی بر این ادعاست.

به نظر می‌رسد حتی دادن شانس به جونیور در بازی بدون تماشاگر هم نتوانست به یک فرصت برای این بازیکن تبدیل شود. شاید کالدرون فکر می‌کرد جونیور در بازی بدون تماشاگر بتواند بدون فشار کار را پیش ببرد اما این اتفاق نیفتاد تا بالاخره سرمربی سرخ‌ها بین دو نیمه تصمیم به تعویض این بازیکن بگیرد.

امیری که هنوز به فرم ایده ال خودش برنگشته در بازی با پیکان حتی یک شوت هم نتوانست به دروازه حریف بزند و جدا از توپ لو دادن‌های مکرر حتی یک پاس کلیدی هم نتوانست برای همبازیانش ساخته و پرداخته کند. به همین خاطر نگاهی به آمار متریکا نشان می‌دهد امیری در بازی با پیکان با لو دادن 3 توپ، داشتن صفر شوت زده و پاس کلیدی و 5 عملکرد موفق در 14 تقابل مستقیم با بازیکنان حریف نمره 6.05 را گرفته است. نمره‌ای که بعد از جونیور پایین‌ترین نمره را در بین بازیکنان پرسپولیس به خود اختصاص داد که این یعنی وحید خوش‌شانس بود که در این بازی براندائو حضور داشت تا لقب ضعیف‌ترین را نگیرد.

در روزی که شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیتی که دیر بخشیده شد نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود با رفتن محمد انصاری به مرکز میدان، دفاع چپ را کالدرون در اختیار محمد نادری سرعتی و تکنیکی گذاشت. نادری در این بازی در شرایطی که پرسپولیس بازی قابل قبول و تماشاگرپسندی از خودش نشان نداد به‌واسطه ضعف امیری در نفوذ و همکاری با او عملکردش مثل همیشه به چشم نیامد.

نادری که فرکی برای او یک بازیکن مستقیم به اسم جلال‌الدین علی محمدی را گذاشته بود که اجازه حرکت و نفوذ را به محمد نمی‌داد با وحید امیری در حالی کار را پیش برد که به‌هیچ‌وجه روی دست او خوب حرکت نمی‌کرد تا بتواند فضای مناسب را برای نفوذ و ارسال این بازیکن فراهم کند. هرچند که نادری با همه این سختی‌ها در طول بازی یکی، دو بار توانست ارسال‌هایی هم داشته باشد که یکی از آن‌ها علی علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد. شاید اگر وحید امیری بازیکن تعویضی نیمه دوم می‌شد اتفاق تعجب‌برانگیزی نبود چرا که اصلاً او نتوانسته سطح توقعات را برآورده کند. باید دید در ادامه امیری که قطعاً با روزهای اوج خودش فاصله دارد چه روندی را در پیش خواهد گرفت و آیا می‌تواند همان وحید قبل از رفتن پرسپولیس باشد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied