شمانیوز
شما نیوز

سیاستمدار مثل مهدی تاج+ توضیحات

مهدی تاج بعد از ۳ سال ریاست در فدراسیون فوتبال حالا تبدیل به یک سیاستمدار قهار شده و شک نکنید که فن مصاحبه کردن را خیلی بهتر از سیاستمداران بلد است.

سیاستمدار مثل مهدی تاج+ توضیحات

به نقل از خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی: فرهاد اشراقی؛ دوشنبه‌شب محمدحسین میثاقی می‌خواست یک مصاحبه چالشی از تاج بگیرد و همه سؤالاتی که در ذهن مخاطبان هست را از رئیس فدراسیون بپرسد. او سؤالاتش را پرسید، اما نتوانست سیاستمدارترین مرد فوتبال ایران را به چالش بکشد و چیز خاصی از حرف‌های او دربیاورد. حرف‌های تاج را که گوش می‌کردی اصلاً انگار نه انگار که در فوتبال ما مشکلی وجود دارد و انگار نه انگار که تیم ملی بعد از سال‌های متمادی به تیمی در حد بحرین باخته و تیم امید، ۶ ماه زمان مفید را از دست داده است. تاج که به شدت از مصاحبه با روزنامه‌های ورزشی پرهیز می‌کند و مدام تلفنش دایورت است، خیلی با سیاست میثاقی را پیچاند و از سؤالات تقریباً چالشی او عبور کرد تا مثلاً هم پاسخگوی افکار عمومی باشد و هم همه چیز را جواب داده باشد.
اگر سیاست علی کفاشیان لبخند به روی هر مشکلی بود و اگر دست کفاشیان هیچ لیوانی نبود (که خیلی وقت‌ها نبود)، اما مدل مهدی تاج کاملاً فرق می‌کند. تلفن کفاشیان درست یا غلط روی خبرنگاران- حتی خبرنگاران همیشه منتقد- باز بود و او با سیاست لبخند جواب تمام سؤالات را می‌داد، اما تاج بدون اینکه بخندد و بدون اینکه بابت باخت به امثال بحرین خم به ابرو بیاورد فقط با جا‌هایی که خودش دوست دارد (مثل تلویزیون) مصاحبه می‌کند و با سیاست منحصر به فردی تمام چالش‌ها و سؤالات را دریبل می‌زند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied