شمانیوز
شما نیوز

از جونیور برای پرسپولیس گلزن در نمی اید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیسگفت: این مهاجم برزیلی نه گل می‌زند، نه پاس گل می‌دهد و نه فضاسازی می‌کند. تیم ظاهراً با دو مهاجم بازی می‌کند ولی در عمل علی علیپور تنهاست.

از جونیور برای پرسپولیس گلزن در نمی اید
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، چند روز قبل از بازی با پیکان وقتی با ناصر محمدخانی حرف می‌زدیم به ما گفت که «من یکی از این جونیور چیزی ندیدم!» در بازی با پیکان ثابت شد ستاره خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ پربیراه هم نمی‌گوید! به همین بهانه دقایقی با ناصر محمدخانی هم‌کلام شدیم.

پرسپولیس پیکان را برد، اما به سختی برد. قبول دارید؟
من اول فصل گفتم پرسپولیس روز‌های سختی را پیش‌رو دارد و گفتم کالدرون تیم قهرمان را تحویل گرفته و باید منتظر این روز‌ها باشد. سیستم پرسپولیس عوض شده است. این پرسپولیس با تیم برانکو فرق می‌کند و شیوه بازی تیم عوض شده است. این تیم زمان می‌خواهد و باید کم‌کم به هماهنگی برسند. یکسری بازیکن جدید هم به پرسپولیس آمدند که کار سخت‌تر شده است. پرسپولیس و کلاً تیم‌های بزرگ معمولاً از بازیکنان ستاره استفاده می‌کنند یا دنبال بازیکنانی می‌روند که قرار است ستاره شوند. خود من توی شرایطی به پرسپولیس آمدم که تجربه کافی نداشتم و بعد مرا شناختند. مدعی گلزنی بودم و احتیاج به تیمی داشتم که پرش کنم. به همین دلیل وقتی به پرسپولیس آمدم هر دو طرف سود کردیم.

اما امروز مهاجم گران‌قیمتی از برزیل به پرسپولیس آمده که به قول شما چیزی نشان نداده و در دقیقه ۴۵ تعویض می‌شود.
گفتم که... پرسپولیس و استقلال همیشه دنبال ستاره بودند ولی حالا شرایط فرق کرده است. من قبل‌تر هم گفتم چیزی از این مهاجم برزیلی ندیدم.

برخی‌ها معتقدند باید به جونیور زمان بدهیم.
نه، این حرف را قبول ندارم. از این مهاجم به نظر من گلزن در نمی‌آید. من حتی فکر می‌کنم بازی ضعیف جونیور روی علی علیپور هم تأثیر گذاشته است.

چطور؟
من نمی‌دانم چطور بگویم؟ این مهاجم برزیلی نه گل می‌زند، نه پاس گل می‌دهد و نه فضاسازی می‌کند. تیم ظاهراً با دو مهاجم بازی می‌کند ولی در عمل علی علیپور تنهاست.

یعنی گل نزدن علی فقط زیر سر جونیور است؟
نه، فقط این نیست. مشکل علی زدن گل اول است. ان‌شا‌ءا... با زدن اولین گل علیپور برمی‌گردد.

مهدی عبدی هم که اخراج شد.
عبدی جوان است. او باید اشتباه کند تا تجربه به دست بیاورد. به این جوان نمی‌توان ایراد گرفت. من به این جوان خیلی امیدوارم و باز هم تکرار می‌کنم اگر قرار است فرصت به جونیور بدهند بهتر است این فرصت را به مهدی عبدی جوان بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied