شمانیوز
شما نیوز

تلاش چهار تیم برای رسیدن به لیگ والیبال/ حضور ۸ تیم در قرعه‌کشی

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز در حالی برگزار می‌شود که چهار تیم در تلاش برای اضافه شدن به جمع هشت تیم دیگر هستند.

تلاش چهار تیم برای رسیدن به لیگ والیبال/ حضور ۸ تیم در قرعه‌کشی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴ و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آغاز می‌شود.

تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و فولاد سپاهان، هشت تیمی هستند که با تسویه حساب، حضورشان در مراسم امروز قطعی است. تیم‌های کاله، اردکان، شهروند اراک و پیام مشهد نیز در تلاش هستند تا خود را به مراسم قرعه کشی برسانند.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ والیبال درباره مراسم قرعه کشی امروز گفت: نماینده اردکان قرار بود روز سه شنبه به فدراسیون مراجعه و کارهای تسویه را انجام دهد که این اتفاق رخ نداد. نماینده کاله نیز قرار است تا قبل از مراسم قرعه کشی کارها را انجام دهد. دو تیم اراک و پیام نیز روز گذشته تا ساعت ۱۹ در فدراسیون برای انجام کارهای تسویه حساب حضور داشتند اگر انجام داده باشند به قرعه کشی خواهند رسید.

وی در پاسح به این سوال که امکان اضافه شدن تیم‌ها پس از مراسم قرعه کشی وجود دارد یا خیر؟ گفت: خیر، فرصتی باقی نمانده است و مسابقات از ۸ آبان شروع می‌شود. نمی توان برنامه مسابقات و قرعه کشی را تغییر داد.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال از هشتم آبان آغاز می‌شود و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی، ۲۴ آذر پایان نیم‌فصل اول این رقابت‌ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied