شمانیوز
شما نیوز

تمجید جالب زیدان از بازیکنان رئال مادرید

زین الدین زیدان بعد از پیروزی بر گالاتاسرای به تمجید از بازیکنانش و تعهد آنها پرداخت.

تمجید جالب زیدان از بازیکنان رئال مادرید

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، زین الدین زیدان پس از شکست شنبه شب رئال در زمین مایورکا به شدت تحت فشار انتقادات قرار داشت و شایعات اخراج او بار دیگر شنیده شد. رسانه های اسپانیایی خبر از تماس مدیران رئال با مورینیو دادند اما زیدان پیش از بازی با گالاتاسرای تاکید کرد که می خواهد در رئال بماند و مصمم تر از همیشه است. با برد امشب برابر گالا، زیزو نفسی به راحتی کشید و حالا چشم به روزهای پیش رو دارد.

 

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی با گالاتاسرای که با تک گل کروس به سود رئال تمام شد، توضیح داد:« خیلی خوب دفاع و حمله کردیم. کورتوا دو سیو خوب در ابتدای بازی داشت و ما را در بازی نگاه داشت. برای پیروزی بر گالا باید بهترین بازی خودمان را انجام می دادیم. وقتی گل دوم را نمی زنید، تا پایان برای حفظ پیروزی عذاب خواهید کشید. امشب این اتفاق رخ داد ولی از تلاش همه راضی هستم.

گالاتاسرای تیم بسیار خوبی است و اگر یک لحظه بازی را رها می کردیم، گل تساوی را به ما می زد. گفته بودم که از دقیقه یک تا 90 باید تمرکزمان را حفظ کنیم و خوشحالم که بازیکنان این کار را انجام دادند. خوشحالم چون شایسته پیروزی بودیم.»

 

 

 

 

کورتوا:« او روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود و به چنین نمایشی نیاز داشت تا اعتماد به نفسش را بازیابی کند. برای او خوشحالم.»

 

فده والورده:« او امشب هم خیلی خوب بود. فده جوان است و با انگیزه. او در هر بازی ارزش هایش را نشان می دهد.»

 

 

 

 

 

هازارد:« ادن امشب موقعیت های گلزنی زیادی خلق کرد و شانس گلزنی هم داشت و در حال طبیعی باید آن فرصت را گل می کرد نه اینکه به تیر بزند اما نگران او نیستم. هازارد بهتر و بهتر خواهد شد و اینطور نیست که در رئال روزهای سختی را سپری می کند.»

 

زیدان در پایان گفت:« واضح است که باید بیشتر گل می زدیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی فقط به یک گل دست یافتیم. وقتی با یک گل به دقایق پایانی می رسید، عصبی شدن و استرس پیدا کردن یک اتفاق طبیعی است. معتقدم هواداران باید به تیم شان افتخار کنند. اینجا در رئال حتی یک هفته آرام و آسوده هم نداریم. نه من به عنوان مربی و نه بازیکنانم. همه سختی می کشیم و تلاش داریم تا رئال را به موفقیت های بیشتر برسانیم. اینجا همه مسئولیت پذیر و متعهد هستند.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied