شمانیوز
شما نیوز

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در استانه انفجار

با توجه به قرارداد یک میلیون دلاری رامین رضاییان با الشحانیه و همچنین عملکرد نه چندان خوب صادق محرمی در تیم لوکوموتیو زاگرب این شایعه به وجود آمده که پرسپولیسی‌ها به دنبال برگرداندن محرمی هستند.

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در استانه انفجار
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در این فصل از سه بازیکن به نام‌های مهدی شیری، سیامک نعمتی و حسین ماهینی در جناح راست خودش استفاده کرد، ولی آن‌طور که مشخص است گابریل کالدرون از عملکرد آن‌ها رضایت کامل ندارد. البته حساب سیامک از بقیه بازیکنان جداست، چون پست اصلی نعمتی وینگر است. کالدرون نیاز به جذب یک مدافع راست را حس کرده و از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته به فکر خرید یک دفاع راست مطمئن باشند.

 

بیشتر بخوانید : 

 

تمسخر جنجالی و حمله بی سابقه به ستایش 3 توسط مجری جنجالی شبکه سه + فیلم

 

 

با توجه به تعریف‌های کالدرون از رضاییان و عملکرد خوب رامین در این فصل از چند روز پیش زمزمه‌های جذب رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش الشحانیه قطر در نیم‌فصل از اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش رسید با این حال انصاری‌فرد مدیرعامل سرخپوشان به دلیل برهم نخوردن بازیکنان تیمش و البته پر بودن لیست بزرگسالان باشگاه خرید بازیکن جدید بزرگسال را تکذیب کرد. البته کالدرون به انصاری‌فرد گفته هر طور شده در نیم‌فصل لیست را خالی کنند، چون پرسپولیس نیاز به چند تغییر دارد. شاید خود رامین بی‌میل به بازگشت نباشد، ولی مشکل اصلی رضاییان برای آمدن به پرسپولیس قرارداد یک میلیون دلاری‌اش با باشگاه قطری است. باتوجه به اینکه رامین تا پایان فصل با الشحانیه قرارداد دارد و یکی از ستاره‌های تیمش در این فصل بوده، بعید است به این راحتی اجازه خروج پیدا کند. اگر هم باشگاهش اجازه جدایی را صادر کند فقط در صورتی است که باشگاه پرسپولیس مبلغ قابل‌توجهی را بابت رضایتنامه رامین پرداخت کند که باتوجه به اوضاع مالی پرسپولیس بعید است چنین پولی را بتوانند بدهند.

 

از همین رو و با توجه به قرارداد یک میلیون دلاری رامین و همچنین عملکرد نه چندان خوب صادق محرمی در تیم لوکوموتیو زاگرب این شایعه به وجود آمده که پرسپولیسی‌ها به دنبال برگرداندن محرمی هستند. صادقی که با باشگاه دیناموزاگرب قرارداد دارد، به صورت قرضی در لوکوموتیو توپ می‌زند که این قرارداد در پایان نیم‌فصل به پایان می‌رسد. از همین رو جذب محرمی آسان‌تر از خریدن رضاییان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Babak

    جالبه نمیدونستیم بازیکن دیپورتی بمب نقل و انتقال بحساب میاد