شمانیوز
شما نیوز

الحاجی دیوف:

مانه بیشتر از امباپه لیاقت توپ طلا را دارد

الحاجی دیوف، ستاره سابق لیورپول می‌گوید سادیو مانه مهاجم این روزهای مرسی‌سایدی‌ها بیشتر از کیلین امباپه لیاقت دریافت توپ طلا را دارد.

مانه بیشتر از امباپه لیاقت توپ طلا را دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  الحاجی دیوف، ستاره سابق لیورپول که پیشتر در خط حمله این تیم می‌درخشید از سادیو مانه، ستاره سنگالی این روزهای خط حمله قرمزهای آنفیلد حمایت کرده و می‌گوید مانه در لیورپول آنقدر درخشان ظاهر شده که نسبت به کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن لیاقت بیشتری برای دریافت توپ طلا را دارد.

سادیو مانه و کیلین امباپه هر دو به فهرست سی نفره اعلام شده برای دریافت جایزه توپ طلا راه یافته‌اند ولی الحاجی دیوف که مثل مانه سنگالی است از ستاره هموطنش حمایت کرده و می‌گوید او بیشتر از ستاره PSG لیاقت دریافت جایزه توپ طلا را دارد.

دیوف در گفتگو با نشریه فرانسوی لوپاریزین گفت:" مانه چه از نظر شخصی و چه از نظر تیمی شایستگی بیشتری برای جایزه توپ طلا دارد".

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" لیگ فرانسه را نمی‌توان با لیگ برتر انگلیس مقایسه کرد. در لیگ برتر برای موفقیت باید بیشتر تلاش کرد. من معتقدم لیونل مسی، ویرژیل فن‌دایک و سادیو مانه به دلیل لیگهایی که در آنها بازی می‌کنند در مراسم توپ طلا روی صحنه خواهند رفت. بله، برای بدست آوردن توپ طلا باید فرانسه را ترک کرد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied