شمانیوز
شما نیوز

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار با شاهین بوشهر

پرسپولیس به دنبال دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر در دیدار امروز مقابل شاهین است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار با شاهین بوشهر
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در بوشهر میهمان شاهین شهرداری است و در شرایطی به مصاف حریف جنوبی خود می‌رود که با وجود برتری در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان همچنان انتقادات زیادی به این تیم می‌شود و سرخپوشان به دنبال ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه هستند تا بلکه اوضاع تیم کمی سرو سامان پیدا کند. از طرفی شاهین شهرداری هم در قعر جدول است و کسب ۳ امتیاز بازی مهمی مثل پرسپولیس می‌تواند شرایط روحی تیم را تا حد زیادی بهبود بخشیده و زمینه ساز نتایج خوب در هفته‌های بعد شود.

شرایط شاهین شهرداری
شاهین که بعد از قطع همکاری با عبدالله ویسی این روز‌ها با هدایت مهرداد کریمیان مقابل حریفان خود صف آرایی می‌کند. شاهینی‌ها هفته گذشته دیداری نزدیک با نفت مسجد سلیمان داشتند که روی یک شوت غافلگیر کننده گل خوردند و نتیجه را واگذار کردند. شاهین از ۷ دیدار گذشته خود هیچ بردی کسب نکرده و با یک تساوی و شش شکست و تنها یک امتیاز قعر نشین است.

شرایط پرسپولیس
سرخپوشان با وجود برتری مقابل پیکان هنوز بابت سه شکست مقابل تیم‌های مدعی بالای جدول و البته سبک بازی نه چندان دلچسب خود مورد انتقاد هواداران هستند و بازی امروز فرصت مناسبی است تا کمی اوضاع پرسپولیس سرو سامان بگیرد. در حالیکه صحبت از برتری پرگل پرسپولیس مقابل حریف قعرنشین خودش است، ولی شاهین نشان داده اگر دست کم گرفته شود می‌تواند غافلگیر کننده ظاهر شود و در خیلی از بازی‌هایی که شکست خورده عملکرد خوبی داشته است. خط حمله پرسپولیس با حضور جونیور و علیپور که تا کنون گلی به ثمر نرسانده‌اند به شدت زیر ذره‌بین هستند و باید دید در بازی امروز و در صورت پیدا کردن فرصت بازی می‌توانند اولین گل فصل خود را به ثمر برسانند یا نه.

غایبان بازی
محسن فیاض بخش از شاهین و مهدی عبدی از پرسپولیس در فهرست محرومان دو تیم در بازی امروز هستند. پرسپولیس علاوه بر این دو نفر، کمال کامیابی‌نیا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سایر نفرات مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
پرسپولیس در این دیدار مثل همیشه از حضور بیرانوند درون دروازه استفاده می‌کند. در خط دفاع شجاع خلیل‌زاده بعد از دو بازی غیبت به ترکیب اصلی برگشته و زوج کنعانی‌زادگان را تشکیل خواهد داد. مهدی شیری در سمت راست و محمد انصاری در سمت چپ بازی می‌کنند.

احمد نوراللهی هافبک دفاعی سرخپوشان در این بازی است و محسن ربیع خواه، امید عالیشاه و مهدی ترابی هافبک‌های هجومی پرسپولیس در این بازی خواهند بود و علی علیپور هم در خط حمله بازی می‌کند. صحبت از نیمکت نشینی جونیور براندائو در این بازی مطرح است و به نظر می‌رسد وحید امیری زوج علیپور در خط حمله باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied