شمانیوز
شما نیوز

مورینیو در یک قدمی نیمکت رئال مادرید

موضوع سرمربی‌گری رئال مادرید به ایجاد اشتقاق بین هواداران این تیم منجر شده و دو روزنامه مارکا و آ اس در خط مقدم این تقابل قرار دارند.

مورینیو در یک قدمی نیمکت رئال مادرید

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، درحالیکه بحث و شایعه درباره سرنوشت زین‌الدین زیدان روی نیمکت سرمربی‌گری رئال مادرید این روزها بسیار داغ شده و انتشار شایعات درباره نامزد شدن ژوزه مورینیو به عنوان جانشین زیدان اوضاع را پیچیده‌تر کرده به نظر می‌رسد کمپ رئال مادرید بر سر این دو چهره یعنی زیدان و مورینیو به دو میدان تقسیم شده و گروهی حول زیدان و گروهی دور مورینیو جمع شده‌اند.

 

درحالیکه مارکا امروز  در گزارشی مفصل به نتایج یک نظرسنجی اشاره کرد که نشان می‌دهد اکثریت هواداران رئال همچنان خواهان ماندگار شدن زیدان در رئال هستند و به او وفادارند ولی آ اس با انتشار گزارشی در جهت عکس مارکا، سعی کرده ژوزه مورینیو را به عنوان گزینه اصلی جانشینی زیدان مطرح کند. آ اس در این گزارش تا آنجا پیش می‌رود که ادعا می‌کند حالا دیگر در مادرید همه چیز برای بازگشت مورینیو آماده است.

 

آ اس در آغاز گزارش خود می‌گوید مورینیو از زمان اخراج منچستریونایتد تا کنون چندین فاز مختلف را پشت سر گذاشته. او ابتدا سعی کرد از حواشی و سر و صداها فاصله گرفته و به بررسی کارنامه حرفه‌ای خود بپردازد. نیاز واقعی به بررسی متدولوژی، مورینیو را به این نتیجه رساند که او به یک تغییر نیاز دارد. مورینیو در نهایت به این نتیجه رسید که در باشگاه آینده‌اش باید با یک کادر فنی جدید به همکاری بپردازد. یک کادر فنی پرانرژی که آماده پیاده کردن ایده‌های جدید آقای خاص باشد. آ اس مدعی است مورینیو در این مدت با تمرین دهنده‌ها و بدنسازهای مختلفی دیدار کرده تا دریابد کجای کار را اشتباه رفته و برای باقی ماندن در قله مربی‌گری دنیا باید چه کارهایی انجام دهد.

 

ولی مورینیو خیلی زود دریافت که در کنار این باید به همکاری با رسانه‌ها هم ادامه دهد. او ابتدا با تلویزیون آرتی روسیه به همکاری پرداخت و سپس پایش به اسکای اسپورتز باز شد. مورینیو در مقابل دوربین‌های تلویزیونی اعلام کرد که متوجه شده حرفه گزارشگری یا کارشناسی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کرده. در این فاز به نظر می‌رسید مورینیو روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و از این شرایط خود راضی است.

 

 

در این زمان بود که شایعات درباره آینده کاری او آغاز شد. شایعاتی درباره چین، پرتغال (اسپورتینگ)، و فرانسه (لیون). حتی روزنامه آلمانی بیلد چند روز پیش مدعی شد که مورینیو با دورتموند صحبتهایی پشت پرده انجام داده.

 

فاز بعدی که آ اس از آن به عنوان مرحله‌ای تعیین‌کننده یاد می‌کند زمانی آغاز می‌شود که رئیس باشگاه فرانسوی لیون در بحبوحه شایعات درباره تمایل این تیم به استخدام مورینیو می‌گوید آقای خاص تصمیم خود را گرفته و تیم بعدی‌اش را انتخاب کرده است. آ اس این صحبتهای رئیس لیون را به عنوان تایید ضمنی موافقت پشت پرده رئال و مورینیو می‌داند.

 

آ اس حتی تا آنجا پیش می‌رود که ادعا می‌کند مورینیو همه چیز را آماده کرده و برای ورود به مادرید کادر فنی‌اش را انتخاب کرده است. تنها چیزی که در این میان هنوز مشخص نیست تاریخ دقیق ورود او به پایتخت اسپانیا است. این روزنامه اسپانیایی می‌گوید نزدیکان مورینیو و کسانی که با او ارتباط دارند این ادعا را تایید کرده‌اند. بر اساس گزارش آ اس، مورینیو معتقد است که مادریدی‌ها به او علاقه دارند و قصد دارند فرصت دیگری برای بدست گرفتن سکان هدایت باشگاه به او بدهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied