شمانیوز
شما نیوز

علیپور: دنبال رکورد شخصی نیستم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پشت سر من نباشند هیچ‌موقع نمی‌توانم گلزنی کنم و آنها هستند که به من اعتبار و شانس گلزنی می‌دهند.

علیپور: دنبال رکورد شخصی نیستم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی: علی علیپور بعد از هت‌تریک در بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر که با نتیجه ۵ بر صفر به سود سرخ‌پوشان خاتمه یافت، اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و خوشخبتانه توانستیم شروع خوبی داشته باشیم. از طرفی حمایت‌های هواداران را همراه داشتیم که منجر به کسب یک پیروزی پر گل شد.

وی افزود: این برد با این اختلاف به خاطر ضعف شاهین نبود، اتفاقاً آنها تیم خوبی دارند اما ما هدفمان این بود که از دقیقه یک حمله کنیم و با زدن گل در ادامه راحت‌تر بازی کنیم که به خواسته‌مان رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هت‌تریکش در این مسابقه خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام بازیکنان پشت‌سر من اگر تلاش نکنند و برای من موقعیت ایجاد نکنند نمی‌توانم گل‌زنی کنم؛ آنها هستند که به من شخصیت و اعتبار می‌دهند تا گل بزنم خدا را شکر هم چه هم‌تیمی‌های خوبی دارم.

علیپور در واکنش به این سوال که آیا خوشحال است که تعداد گل‌هایش در لیگ ایران بیشتر از مهدی طارمی شده است، عنوان کرد: من به این مسائل کاری ندارم. انگیزه و تلاش‌مان همیشه موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران بوده است. دنبال این هستم که بخواهم رکوردی را جابه‌جا کنم بلکه تلاش می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دنبال آقای گلی است یا خیر تصریح کرد: نمی‌دانم چرا سوالات کلیشه‌ای می‌پرسید. من هیچ‌موقع دنبال کسب رکورد شخصی نبوده‌ام بلکه تلاش می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم. موفقیت تیم از هر چیز مهم‌تر است اما اگر موقعیت داشته باشم و خدا کمک کند می‌توانم گل‌های بیشتر برای پرسپولیس به ثمر برسانم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied