شمانیوز
شما نیوز

مارادونا: لطفاً مرتنس را در ناپولی نگه دارید

دیگو مارادونا از اینکه دریس مرتنس، ستاره ناپولی رکورد گلزنی او در تیم شهر ناپل را پشت سر گذاشته خوشحال است و از این ستاره بلژیکی خواسته خواسته‌های خود را کمتر کند و در ناپولی ماندنی شود.

مارادونا: لطفاً مرتنس را در ناپولی نگه دارید
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی: دو گل مرتنس مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد او به رکورد ۱۱۶ گل در تیم ناپولی برسد و از رکورد مارادونا بگذرد، اما قرارداد این بازیکن در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و گفته می‌شود او در حال پذیرفتن یک پیشنهاد نجومی از فوتبال چین و انتقال به این کشور است.

اسطوره فوتبال آرژانتین که طلایی‌ترین دوران تاریخ باشگاه ناپولی را رقم زده در مورد رکوردشکنی مرتنس گفت: «این اصلاً مرا ناراحت نمی‌کند. اصلاً به این موضوع احساس ناخوشایندی ندارم. در حقیقت من خودم یکی از مشوقان مرتنس بودم و هنوز هم هستم. زمانی که او گل می‌زند من به فکر ناپولی هستم و قطعاً به خودم فکر نمی‌کنم.»

دیگو از این گفت که همچنان طرفدار سرسخت ناپولی است: «من همه بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنم، به ویژه بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان اروپا. بازی مقابل سالزبورگ واقعاً هیجان‌انگیز بود، زیبا نبود، اما دلچسب بود، چون وقتی شما برنده می‌شوید اوضاع عالی است و این موضوع بیش از هر چیزی لذت دارد. مرتنس یک مهاجم ذاتی است و یک گلزن مادرزاد، اما انگار خودش این را نمی‌داند. اگر کسی قلباً و ذاتاً مهاجم نباشد نمی‌تواند گل‌هایی که او به ثمر رسانده را بزند. من دوست دارم کاری انجام دهم که مرتنس تیم را ترک نکند. این موضوع کاملاً درست و قابل احترام است که همیشه برای یک ورزشکار حرفه‌ای مهم است که دستمزد بهتری داشته باشد و پولی خوبی به دست آورد، اما این هم خیلی مهم است که او بداند در هیچ جای دیگری از جهان اینچنین عاشقانه او را دوست ندارند. هیچ جا او مثل ناپولی بازیکن مهم، قابل احترام و فوق‌ستاره تیم نیست. بنابراین، از آقای رئیس محترم باشگاه می‌خواهم که لطفاً نگذارید مرتنس از تیم برود. او بالای ۳۰ سال است، می‌دانم، اما او خوب می‌دود و خوب بازی می‌کند و گل می‌زند درست مثل یک جوان باطراوت و پر از عطش برای موفقیت.»

مارادونا سپس خطاب به خود مرتنس هم گفت: «از تو می‌خواهم کمی از خواسته‌هایت کوتاه بیایی، اما اگر هم در نهایت رفتنی شدی این را باید بدانی که همیشه در تیم من در خیمانسیا برای تو جا هست و هر زمانی خواستی می‌توانی پیش خودم بیایی.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied