شمانیوز
شما نیوز

غفوری: بچه‌ها آنقدر با غیرت هستند که برای استقلال جانشان را بدهند.

کاپیتان استقلال گفت:‌ خوشبختانه شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. تازه اول راه‌مان است و تنها مشکلی که ممکن است به تیم ضربه بزند مشکلات مالی است که ممکن است تمرکز بازیکنان را به هم بریزد.

غفوری: بچه‌ها آنقدر با غیرت هستند که برای استقلال جانشان را بدهند.

به گزارش  خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی:وریا غفوری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر گفت: از اول فصل خیلی تلاش کردیم، اما متاسفانه بدشانسی یا عدم تمرکز باعث شده بود خوب نتیجه نگیریم. خوشبختانه تیم در مسیر درستی قرار گرفته است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیریم.

وی در باره ناکامی صدرنشینان از جمله سپاهان و تراکتور در این هفته گفت: همواره بازی‌های استقلال با تیم‌های بزرگ از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و همچنین عملکرد حریفان در جریان لیگ تاثیرگذار است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره آمادگی‌اش در هفته‌های اخیر گفت: همیشه چند هفته طول می‌کشد تا راه بیفتم. شرایط بدنی‌ام خیلی بهتر شده است و شرایط تیمی‌هم بهتر شده است. وقتی این طور می‌شود تمام بازیکنان پیشرفت می‌کنند.

غفوری درباره مطلبی که در یکی از کانال‌های هواداری تراکتور در اعتراض به پستی که او در حمایت از حمله ترکیه به سوریه منتشر کرده بود و او را تهدید کرده بودند، گفت: افرادی که این پیام را منتشر کرده‌اند قطعا متوجه منظورم نشده‌اند. بحث من انسانیت است نه کرد و ترک. زندگی افراد بسیاری تحت الشعاع جنگ قرار گرفته و آواره شده‌اند. مطمئنا این فرد ترک آذربایجان و تبریز نبوده است.

وی گفت:‌خوشبختانه شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. تازه اول راه‌مان است و تنها مشکلی که ممکن است به تیم ضربه بزند مشکلات مالی است که ممکن است تمرکز بازیکنان را به هم بریزد. متاسفانه از مطالبات فصل جاری یک هزار تومانی هم دریافت نکرده‌ایم. شاید مطالبات فصل قبل تسویه شده باشد، اما از فصل جدید هزار تومان هم نگرفته‌ایم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت ادامه این روند اعتصاب خواهند کرد یا نه، گفت: اعتصاب نمی‌کنیم، اما برای حق و حقوق‌شان می‌جنگند. بچه‌ها آنقدر باغیرت هستند که تحت هر شرایطی وقتی وارد زمین می‌شوند برای استقلال و هوادارانش جان‌شان را می‌دهند.

غفوری درباره اعتقاد بازیکنان پارس جنوبی به خطای پنالتی او روی پاکدل گفت: من نمی‌دانم و داور باید تشخیص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied