شمانیوز
شما نیوز

راز موفقیت چلسی بر ملا شد

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، تمجید ویژه ای از عملکرد جوانان این تیم انجام داد.

راز موفقیت چلسی بر ملا شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، چلسی دیروز در ادامه روند فوق‌العاده خود موفق شد با نتیجه ۴-۲ در خانه برنلی به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان فرانک لمپارد با پیروزی در بازی دیروز ۲۰ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. آبی های لندن با اتکا و اعتماد به جوانان خود این نتایج فوق‌العاده را طی هفته های اخیر به دست آورده اند.

 

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر توسط فرانک لمپارد مورد استفاده قرار نمی گرفت، این روزها به یک بازیکن تاثیرگذار و ثابت در ترکیب مورد نظر این سرمربی انگلیسی تبدیل شده است. او پس از پیروزی چلسی مقابل برنلی به خبرنگاران گفت: " جوانان چلسی در حال حاضر فوق العاده عمل می کنند. آنها طی هفته های اخیر به خوبی ارزش‌های خود را به اثبات رسانده اند. ترکیب بازیکنان با تجربه و جوان در تیم ما باعث شده که اتفاقات بسیار لذت‌بخشی برای چلسی رخ دهد.

 

طبیعتاً اگر تیمی نتواند بازیکن جدید جذب کند و بازیکنان بزرگ خود را نیز از دست دهد در شرایط بسیار سختی قرار خواهد گرفت. این اتفاق برای تیم ما رخ داد اما سایر بازیکنان عملکرد فوق العاده از خود نشان دادند و کیفیت بزرگی را به نمایش گذاشتند."

 

مارکوس آلونسو در ادامه پیرامون عملکرد فوق العاده خود در فاز هجومی طی بازی های اخیر نیز گفت: " کمک کردن به گلزنی تیم برای من فوق‌العاده خواهد بود اما تمرکز اصلی من روی دفاع کردن است. در بسیاری از مواقع لازم است نفوذ های بیشتری داشته باشم و در برخی مواقع دیگر باید عملکرد دفاعی بی نقصی از خود ارائه دهم. با این حال مهمترین چیز موفقیت تیم و کسب سه امتیاز در هر بازی است."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied