شمانیوز
شما نیوز

استقلال واقعی مقابل تراکتور رونمایی می شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه گل‌های این تیم به پارس روی خلاقیت فردی به ثمر رسید، گفت: دیدار روز جمعه برابر تراکتور، عیار استراماچونی و تیم استقلال را مشخص خواهد کرد.

استقلال واقعی مقابل تراکتور رونمایی می شود
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، ایمان عالمی در خصوص پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم. استقلال هجومی آغاز کرد و توانست در نیمه اول به دو گل دست پیدا کند، اما متاسفانه همچنان مشکلات خط دفاع پابرجاست و هنوز سرمربی آبی پوشان نتوانسته نقاط ضعف بخش دفاعی را ترمیم کند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال در نیمه دوم تحت فشار قرار گرفت و حتی یک بار هم دروازه اش باز شد که داور، آن را آفساید اعلام کرد. در مجموع خط هافبک و مهاجمان استقلال عملکرد خوبی دارند، ولی دفاع این تیم هنوز به هماهنگی کامل دست پیدا نکرده است. استقلال در ۵ بازی گذشته بر روی نوار برد بوده و این توانسته از لحاظ روحی و روانی کمک مفیدی به این تیم کند و امیدوارم بتواند در بازی روز جمعه برابر تراکتور موفق باشد.
عالمی در مورد دیدار حساس استقلال برابر تراکتور که روز جمعه برگزار خواهد شد، افزود: این یک محک خوب برای دو تیم است. عیار استراماچونی و یارانش روز جمعه مشخص خواهد شد. تراکتور در هفته هشتم بازی را به نفت واگذار کرده و حالا نمی‌خواهد در تبریز مقابل استقلال باز هم بازنده باشد. البته آبی پوشان هم به خودباوری رسیده و اعتقاد دارم می‌توانند بازی خوبی برابر تراکتور انجام دهند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات این روز‌های استقلال مصدومیت چند بازیکن این تیم است که باید ببینیم آیا تا روز جمعه آن‌ها می‌توانند به جمع دیگر بازیکنان ملحق شوند یا خیر، چون بازی با تراکتور بسیار حساس است و حضور بازیکنان با تجربه تاثیر بسزایی در نتیجه این دیدار خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: این روز‌ها آبی پوشان از خلاقیتشان استفاده می‌کنند. گل کریمی و قائدی به پارس جنوبی نشان دهنده خلاقیت این دو بازیکن بود و اعتقاد دارم اگر این آمادگی تداوم داشته باشد استقلال می‌تواند در مقابل تراکتورسازی نتیجه مطلوب را بدست بیاورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه از زمان شروع بازی‌ها می‌گذرد هم تیم‌ها بهتر بازی می‌کنند و هم حساسیت بیشتر می‌شود؛ بنابراین در هفته‌های آتی باید منتظر اتفاقات جذاب در لیگ باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied