شمانیوز
شما نیوز

فلسفه جدید کالدرون در پرسپولیس

گابریل کالدرون : ما هر هفته یک جلسه با مدیر باشگاه داریم و این جلسات روتین و معمولی است. هر تصمیم جدی و مهمی هم در آن گرفته شود باشگاه اعلام خواهد کرد.

فلسفه جدید کالدرون در پرسپولیس

 به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهار ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده و در این مدت از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که هنوز آنها را هم دریافت نکردم.

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بعد از بازی دوستانه‌ای که داشتیم روز گذشته استراحت کردیم، بازیکنانی که مقابل شاهین بازی کردند بازی دوستانه برگزار کردند و در این یکی دو روز استراحت خوبی کردیم چون بعد از فیفا دی استراحت خوبی نداشتیم. شرایط تیم در حال حاضر خوب است چون 5 گل در بازی گذشته به ثمر رساندیم.

وی در خصوص جلسه‌ای که روز گذشته با انصاری‌فرد برگزار کرد گفت: ما هر هفته یک جلسه با مدیر باشگاه داریم و این جلسات روتین و معمولی است. هر تصمیم جدی و مهمی هم در آن گرفته شود باشگاه اعلام خواهد کرد.

از اینکه علیپور روحیه‌اش را به دست آورد خوشحالم

وی با اشاره به گلزنی علی علیپور و اینکه این بازیکن پایش به گلزنی باز شد گفت: از اینکه علیپور روحیه‌اش را بدست ‌آورده خوشحالم. او کسی بود که بیش از همه بازیکنان دوست داشت گل بزند. همیشه گفته‌ام همه تیم باید کمک کنند تا مهاجمان گل بزنند. ما در بازی با شاهین خوب بازی کردیم و موقعیت‌ داشتیم و گل هم زدیم. فلسفه فوتبال من همین است که دیدید.

چمن ورزشگاه درفشی‌فر برای بازیکنان خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازدیدش از زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر گفت: روز گذشته از این زمین بازدید کردم ولی چمن این روزشگاه با وجود امکانات خوبی که در آنجا هست خوب نبود. چمن استادیوم درفشی‌فر باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود و خطرناک است. در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های دیگر هستیم تا ببینیم کجا می‌توانیم تمرین کنیم.

بازیکنان گل بزنند، هر پیامی دوست دارند روی پیراهنشان بنویسند

کالدرون درخصوص شادی گلی که مهدی ترابی در یکی از بازی‌های پرسپولیس انجام داد گفت: من می‌توانم فارسی بخوانم و نمی‌دانم او چه کاری انجام داده. بازیکنان هر کاری دوست دارند می‌توانند انجام دهند. علیپور هم در بازی گذشته زیر پیراهنش پیامی داشت. اینها نظر خودشان است، اگر پیام بدی باشد باشگاه به آنها هشدار می‌دهد و اگر خوب باشد که ما هم استقبال می‌کنیم. برای من مهم این است که بازیکنان گل بزنند و هر پیامی دوست دارند می‌توانند زیر پیراهنشان بنویسند.

بازی با ماشین سازی مثل فینال است، باید برنده شویم

وی در خصوص دیدار آینده پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: هر بازی برای ما فینال است چون همه می‌خواهند پرسپولیس را شکست دهند شما این روزها می‌بینید من در حال اجرای یک فلسفه فوتبالی جدید در پرسپولیس هستم. ما باید این کار را دامه بدهیم. دلیلی ندارد خیال بازیکنان پرسپولیس راحت باشد و آنها یک گوشه تماشاگر باشند. ما نیاز به امتیاز داریم و به هر شکلی که شده باید بازی را ببریم.

اگر از بازیکنی راضی نباشم به او بازی نمی‌دهم

کالدرون در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه بعد از جلسه با انصاری‌فرد و توافق برای جذب مهاجم آیا خروج جونیور قطعی شده، گفت: این را باید از باشگاه بپرسید اما اگر از بازیکنی راضی نباشم او در تیم ما بازی نخواهد کرد درست مثل بازی آ‌خر.

در مورد جونیور تحقیق کنید که می‌خواهد برود یا نه

سرمربی پرسپولیس درخصوص ا‌ینکه آیا صحت دارد اگرجونیور تا نیم فصل 5 گل نزد قراردادش با پرسپولیس فسخ می‌شود گفت: من قرارداد جونیور را ندیده‌ام و در این زمینه چیزی نمی‌دانم. این را شما خبرنگاران باید سوال و تحقیق کنید و بپرسید آیا او می‌خواهد از پرسپولیس برود یا نه. من مربی هستم که اگر بازیکنی خوب نباشد به او بازی نمی‌دهم.

برای لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم خوب می‌خواهم

خبرنگاری با اشاره به اینکه باید مشخص شود پرسپولیس به جونیور غرامت می‌دهد یا خیر از کالدرون پرسید که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: من اطلاعاتی در این زمینه ندارم اما در ماه دسامبر مطمئنا یک مهاجم می‌گیریم. ما برای لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم تاپ و خوب می‌خواهیم و همه روی این موضوع توافق نظر داریم. گزینه‌ای که به پرسپولیس آورده‌ایم گزینه نهم ما بوده و باید قبول کرد با این قیمت‌ها مهاجم خوب و با تجربه به اینجا نمی‌آید و با این پول فقط ممکن است یک بازیکن جوان به پرسپولیس اضافه شود.

4 ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده

وی با اشاره به نشست روز گذشته‌اش با مدیرعامل سرخ‌پوشان گفت: من اول از مدیر باشگاه خواستم مطالبات سال گذشته بازیکنان را پرداخت کند. چهار ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده و در این مدت از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که هنوز آنها را هم دریافت نکردم از باشگاه خواسته‌ام تا دسامبر مشکلات ما را حل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied