شمانیوز
شما نیوز

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود

پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا که این روزها هدایت منچسترسیتی را به عهده دارد می‌گوید ژاوی اسطوره این باشگاه شایسته مربی‌گری در تیم کاتالان بوده و دیر یا زود به این سمت خواهد رسید.

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستریونایتد که سابقه هدایت بارسلونا را در کارنامه دارد و در این تیم دوران پرفروغی را پشت سر گذاشته می گوید ژاوی اسطوره باشگاه کاتالان که در حال حاضر کفش هایش را آویخته و در قطر مربی گری می کند بیش از هر کس دیگری شایستگی هدایت بارسا را به عهده دارد و در هر صورت، دیر یا زود روی نیمکت مربی گری بلوگرانا خواهد نشست.

 

گواردیولا که خود با شروع مربی گری در بارسلونا وارد این عرصه شده و در این باشگاه برای خود نامی دست و پا کرد زمانی که در سال 2008 به عنوان سرمربی آبی اناری ها معرفی شد این لحظه برای او آغاز عصری طلایی بود که هم پپ و هم بارسا از آن سود زیادی بردند. عصر طلایی‌ای که با قهرمانی در سه جام در اولین فصل حضور او به عنوان سرمربی بارسلونا آغاز شد.

 

ژاوی یکی از ستاره‌های بزرگی بود که گواردیولا در دوران حضورش در بارسا با او کار می کرد. مهندس فوتبال اسپانیا که هفده سال در بارسلونا بازی کرد و توانست خودش را به عنوان یکی از اسطوره های این باشگاه مطرح کند.

 

گواردیولا در صحبتهای خود درباره ژاوی گفت:" دیر یا زود بالاخره اتفاق می افتد. ژاوی هنوز خیلی جوان است ولی می دانم که مربی بارسا خواهد شد. ژاوی کسی است که فوتبال را می فهمد و شور و شوق فوق العاده و جدیت و احساس تعهد به کار دارد. ژاوی در عین حال شجاع است و حرفهایش را رک و صریح می زند".

 

گواردیولا در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من در دوران حضور در بارسولنا دوران خیلی خوبی داشتم. یادم هست بازیکنهای بارسا با هم چه رفتار خوب و صمیمانه ای داشتند و به پیراهن آبی اناری تیم شان چقدر احترام می گذاشتند".

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied