شمانیوز
شما نیوز

حمله تند سرپرست استقلال به کالدرون

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حرف زدن در مورد تیم‌های دیگر اصلاً از نظر اخلاقی حرکت درستی نیست و امیدوارم سرمربی محترم پرسپولیس توجیه شود.

حمله تند سرپرست استقلال به کالدرون
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ استقلال شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است. پنج پیروزی متوالی برای خروج از بحران ابتدای فصل کافی بود و حالا آبی‌ها جمعه برای یک نبرد ۶ امتیازی وارد زمین خواهند شد. در آستانه این بازی با جواد زرینچه گپ زدیم و با سرپرست تیم از هر دری سخن گفتیم.

از بازی با تراکتور شروع کنیم. خیلی‌ها می‌گویند این مسابقه ۶ امتیازی است. مسابقه را چطور می‌بینید؟
حالا ۶ امتیازی که شاید نه، ولی قطعاً مسابقه مهمی است. من همیشه از بازی در تبریز خاطرات خوبی دارم و تراکتور را هم جزو تیم‌های خوب لیگ می‌دانم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. شرایط خوب دو تیم بیانگر آن است که می‌توانیم انتظار بازی خوبی را داشته باشیم و هواداران هر دو تیم کیف کنند.

البته عده‌ای از استقلالی‌ها نگران آن هستند که با وریا غفوری برخورد بدی در تبریز شود.
من خودم ترک‌زبان هستم و هواداران خونگرم تراکتور را می‌شناسم. این رفتار و توهین در قاموس آن‌ها هیچ جایی ندارد. ولی یکسری آدم مریض هستند که دل‌شان می‌خواهد لیگ را به‌هم بریزند. سالیان سال است که فارس، ترک، کرد، لر، مشهدی، بلوچ و... در ایران کنار هم زندگی می‌کنند. وقتی جنگ شد همه این اقوام کنار همدیگر از مملکت دفاع کردند و کلی شهید دادیم. من به هواداران محترم تراکتور هشدار می‌دهم فریب این حرکات را نخورند. وریا غفوری یا همه بازیکنان استقلال و تراکتور محترم هستند و حرمت‌شان باید حفظ شود.

شایعه شده بازیکنان استقلال در صورت اهدای پیراهن خود به هواداران، مبلغ ۱/۵ میلیون تومان جریمه می‌شوند، این صحت دارد؟
اصلاً چنین خبری نشنیده‌ام. بابت هر دو یا سه بازی به هر کدام از بازیکنان یک دست پیراهن می‌دهیم. جریمه شدن استقلالی‌ها و کسر این مبلغ از حساب‌شان صحت ندارد. الان فصل سرما شده و پیراهن‌های تابستانی به دردمان نمی‌خورد. من خودم بار‌ها از بچه‌ها پیراهن گرفته‌ام و به مردم داده‌ام. از این خبر‌ها در استقلال نیست.

یکی از اتفاقات هفته‌های اخیر، مصاحبه‌های کالدرون و کنایه‌های او به استقلال است. قضیه از چه قرار است؟
هواداران پرسپولیس برایم فوق‌العاده مهم و محترم هستند. همیشه احترام این عزیزان را نگه داشته‌ام و آن‌ها هم به من حرمت گذاشته‌اند. با آقای انصاری‌فرد در تیم ملی و کشاورز همبازی بوده‌ام. با افشین پیروانی عزیز هم رفیقم، ولی به نظرم رفتار کالدرون حرفه‌ای نیست. حرف زدن در مورد تیم‌های دیگر اصلاً از نظر اخلاقی حرکت درستی نیست و امیدوارم سرمربی محترم پرسپولیس توجیه شود که نباید در مورد تیم‌های دیگر صحبت کرد.

در فضای مجازی بحث بر سر این است که باشگاه استقلال به داریوش شجاعیان گفته پول نداریم و خودش باید پول جراحی‌اش را بدهد.
باشگاه گفته؟ من در جریان نیستم، ولی خیلی بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد. استقلال و استقلالی‌ها آن‌قدر بی‌معرفت نیستند که داریوش شجاعیان را در این برهه حساس زمانی تنها بگذارند. داریوش بازیکن بزرگی است و استقلال همه جوره به پای او می‌ایستد.

ظاهراً مشکلات مالی استقلال همچنان پابرجاست و بازیکنان هنوز آن‌طور که باید، شارژ نشده‌اند. درست است؟
باور کنید خیلی‌ها از نظر مالی حقوق خود را نگرفته‌اند، ولی حرفی نمی‌زنند. اصلاً بچه‌ها این فصل را کاملاً برای هواداران کنار گذاشته‌اند و می‌خواهند دل آن‌ها را شاد کنند. همه می‌خواهیم استقلال موفق شود. البته از دوستانم در هیئت مدیره هم می‌خواهم باز هم تلاش کنند و به بچه‌ها پول برسانند. می‌دانم کار آن‌ها هم دشوار است، ولی قطعاً اگر پول برسد، شرایط روحی بچه‌ها بهتر خواهد شد و نتایج مطلوب‌تری کسب خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied