شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی به فکر ساخت تیم دوم استقلال

به طور حتم تیم‌هایی، چون استقلال که به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند، باید روی نیمکت هم از بازیکنان باکیفیتی بهره ببرند، چون بازیکنی که قرار است وارد زمین شود باید با نیت تغییر روند بازی به زمین برود.

استراماچونی به فکر ساخت تیم دوم استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، تیم جوانان ایران در آخرین بازی دوستانه پیش از حضور در بازی‌های انتخابی جام ملت‌ها در مصاف با ذخیره‌های استقلال به برتری یک بر صفر رسید و این نتیجه نشان می‌دهد این تیم مسیر آماده‌سازی را به درستی طی کرده و از هر نظر برای حضور در بازی‌ها آماده شده است، اما نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد یک روی دیگر هم دارد. این نتیجه می‌تواند بیانگر این مسئله باشد که تیم دوم استقلال با تیم اصلی فاصله زیادی دارد؛ یا اینکه استقلال تیم خوبی روی نیمکت ندارد.

 

استقلال در شرایطی به تیم جوانان باخت که در ترکیب از بازیکنانی بهره می‌برد که حتی برخی از آن‌ها برای تیم استقلال در لیگ برتر به میدان آمده بودند؛ بازیکنانی، چون مرتضی تبریزی، علی دشتی و میلیچ. دیگر بازیکنانی که برای استقلال در این بازی به میدان آمدند نام‌آشنا بودند که می‌توان به رضا آذری، محمد بلبلی، حسین پورحمیدی و... اشاره کرد.

 

به طور حتم تیم‌هایی، چون استقلال که به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند، باید روی نیمکت هم از بازیکنان باکیفیتی بهره ببرند، چون بازیکنی که قرار است وارد زمین شود باید با نیت تغییر روند بازی وارد زمین شود. طبیعتاً اگر بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند ضعیف باشد، در صورت تعویض شدن تغییری در روند بازی ایجاد نخواهد کرد. تیمی به طور حتم قهرمان لیگ برتر می‌شود که علاوه بر زمین یک تیم خوب هم روی نیمکت داشته باشد. در این صورت دست سرمربی برای اجرای هر ایده‌ای باز خواهد بود و مربی می‌تواند مبتنی بر شرایط حریف طراحی استراتژی کند.

 

استقلال در شرایطی بازی را به تیم ملی جوانان باخت که در این بازی یک گل دیگر هم از آریا برزگر خورد، اما داور گل او را مردود اعلام کرد. تیم ملی جوانان نبض بازی را در اختیار داشت و چند فرصت خوب دیگر هم برای گلزنی به دست آورد که به خاطر عجله در استفاده از موقعیت‌ها، آن‌ها را از دست داد.

 

این بازی به طور حتم برای استراماچونی دستاورد‌های خوبی داشت. او که شناختش روی فوتبال ایران روز به روز بیشتر می‌شود، متوجه شد برای قهرمانی در لیگ برتر باید نیمکت تیمش را در فصل نقل و انتقالات تقویت کند، چون در این صورت دستش از تغییر روند بازی باز می‌ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied