شمانیوز
شما نیوز

کالدرون علیپور را نقره داغ کرد + جزئیات

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهران، مهاجم جوان تیمش را محروم کرد.

کالدرون علیپور را نقره داغ کرد + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشکاه خبرنگاران ، علی علیپور، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، پنالتی را از دست داد تا در همان دقایق پایانی مسابقه، هواداران خواستار اخراج این بازیکن شوند.

 

علیپور که خیلی ناراحت بود، حتی در جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس هم شرکت نکرد و گابریل کالدرون بیان کرد که دیگر این بازیکن در پرسپولیس پنالتی نخواهد زد و از زدن پنالتی محروم است.

علیپور و ترابی بازیکنانی بودند که کالدرون برای زدن پنالتی مشخص کرده بود، اما به دلیل مصدومیت ترابی و خروج از بازی، علیپور توپ را برداشت تا پنالتی را بزند که چیپ زد و از دست رفت.

 

سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها پس از پایان بازی در این باره گفت: با علیپور صحبت کردیم که قرار شد اگر پنالتی به دست آوردیم، او یا مهدی ترابی پنالتی بزنند. علی از من خواست که خودش پنالتی را بزند چرا که معتقد بود در پنالتی زدن تخصص دارد. در تمرینات هم می‌دیدم علیپور آن‌طور که من توقع داشتم پنالتی نمی‌زد، اما از من خواست به او اعتماد داشته باشم. به علیپور گفتم یک شانس بیشتر نمی‌توانم به او بدهم.

 

او افزود: او به خودش، خانواده‌اش، تیم و هواداران بی‌احترامی کرد. ممکن است هرکسی پنالتی را خراب کند، اما باید با جدیت پنالتی را بزند. این پنالتی جدی زده نشد و هرگز دیگر به او پنالتی نخواهیم داد. بازیکن باید بداند که چه مسئولیت‌هایی دارد و اول از همه خودش را ناامید کرد. جدا از این، من ندیدم و نمی‌دانم پنالتی بود یا نه، اگر هم پنالتی نبود در واقع عدالت برقرار شد، چون تیم حریف هم خوب بازی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied