شمانیوز
شما نیوز

حواشی پیش از دیدار استقلال و تراکتور در تبریز شروع شد !

دیدار حساس دو تیم تراکتور و استقلال در حالی از ساعت ۱۸ امروز آغاز می شود که هواداران تراکتور از ساعات اولیه صبح در مقابل درهای ورودی ورزشگاه حضور پیدا کرده اند.

حواشی پیش از دیدار استقلال و تراکتور در تبریز شروع شد !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، در دومین روز از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر و در حساس‌ترین دیدار هفته ۲ تیم تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۸ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

دیدار‌های امروز لیگ برتر در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌های مدعی سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو روز پنجشنبه برابر حریفان خود به تساوی رسیدند و حالا تراکتور این فرصت طلایی را دارد تا با شکست استقلال و با یک امتیاز بیشتر از سپاهان صدرنشین لیگ نوزدهم شود.

شاگردان مصطفی دنیزلی که در هفته گذشته در آبادان نخستین شکست فصل را مقابل صنعت نفت این شهر متحمل شدند با برخورداری از حمایت هواداران خود به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا با روحیه مضاعف به مصاف سپاهان صدرنشین و شهر خودرو مدعی در هفته دهم و یازدهم بروند.

با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است، ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.

دو تیم که از مدعیان این فصل رقابت‌های لیگ برتر هستند، در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تراکتور با ۱۷ و استقلال با ۱۲ امتیاز کارشان را تا هفته هشتم پایان دادند.

بیژن حیدری داور وسط این بازی است و کمک‌های وی نیز محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی هستند. اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان نیز کمک داوران اضافی هستند و سعید قاسمی نیز داور چهارم بوده و ناظر این بازی توسط فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری انتخاب شده است.

یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و همراهی خوب عوامل انتظامی ورزشگاه با هواداران تراکتور است. نیرو‌های انتظامی از صبح امروز برای ایجاد آرامش در محوطه ورزشگاه حضور دارند.
پیش بینی می‌شود این بازی با استقبال بالای هواداران تراکتورسازی همراه باشد و ورزشگاه به صورت کامل پر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied