شمانیوز
شما نیوز

ترکیب احتمالی تراکتور در بازی با استقلال

مصطفی دنیزلی بیش از هر مسابقه دیگری مشغول انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی خود در دیدار با استقلال و رسیدن به پیروزی است.

ترکیب احتمالی تراکتور در بازی با استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، تراکتور بعد از شروع پُرقدرتی که امسال در لیگ برتر داشته و از همین ابتدا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرده، از ساعت ۱۸ امروز در یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل خود در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف استقلال خواهد رفت که برتری در این دیدار از اهمیت بالایی برای آذربایجانی‌ها برخوردار است.

 

مصطفی دنیزلی که تغییرات زیادی در ترکیب تراکتور طی بازی‌های لیگ نوزدهم به وجود نیاورده و معمولا در زمان مصدومیت بازیکنان‌اش دست به تغییر در بین نفرات اصلی زده، تنها یوکیا سوگیتا را در بازی امروز با استقلال دراختیار ندارد و می‌تواند از سایر ستاره‌های خود بهره ببرد که همین مسئله او را با تردید در انتخاب ۱۱ بازیکن مواجه کرده است.

 

با این وجود اما دنیزلی اعلام کرد با ۱۱ بازیکن به میدان خواهند رفت و در هر صورت با وجود بیماری سوگیتا و شرایط نه چندان ایده‌آل اشکان دژاگه برای بازی، نفرات مد نظرش را انتخاب می‌کند.

 

رشید مظاهری که در تمام بازی‌های این فصل حضور ثابت در ترکیب تراکتور داشته و عملکرد درخشانی با هفت کلین‌شیت ارائه داده، امروز از ابتدا به میدان خواهد رفت و امیدوار است برخلاف هفته قبل، در دیدار حساس امروز دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

زوج مطمئن محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی که کمک زیادی به موفقیت تراکتور در این فصل داشتند، احتمالا امروز نیز در کنار یکدیگر برابر آبی‌ها به میدان خواهند رفت و روی دست آنها مهدی تیکدری و میثم تیموری به‌عنوان مدافعان راست و چپ بازی می‌کنند.

 

رضا اسدی که هافبک دفاعی مطمئن و یکی از بهترین‌های این فصل تراکتور بوده، در این پست وظیفه تخریب بازی‌سازی و پاس‌های هافبک‌های خلاق استقلال، زدن ضربات سر میانه میدان و نظم دادن به بازی تراکتور را دارد و به نظر می‌رسد کمی جلوتر از او مسعود شجاعی، کاپیتان تی‌تی‌ها به‌عنوان هافبک میانی قرار بگیرد؛ بازیکنی که تجربه‌اش در این مسابقه بیشتر از هر دیدار دیگری به کار تراکتور می‌آید و می‌تواند با ارسال‌ها و پاس‌های در عمق خطرناک خود خلق موقعیت کند.

 

ویلیان میمبلا، هافبک پرویی تراکتور که در هفته‌های اخیر آمادگی بالایی داشته و علاوه بر کمک در بازی‌سازی تیمش، با شوت‌های تماشایی یکی از خطرسازترین بازیکنان تیمش بوده، به احتمال فراوان در ترکیب دیدار با استقلال نیز قرار می‌گیرد تا شانس قرمزهای آذربایجان را برای گلزنی افزایش دهد.

 

احسان حاج‌صفی که امسال بیشتر در پست وینگرهای راست و چپ برای تراکتور بازی کرده، امروز هم در یکی از این پست‌ها مقابل استقلال به میدان می‌رود تا با سرعت بالا، ارسال‌های دیدنی، تکنیک زیبا و شوت‌های تماشایی خود امیدوار به گلزنی دوباره برابر آبی پوشان باشد.

 

در غیاب یوکیا سوگیتا، احتمالا مصطفی دنیزلی از مازولا که یک بازیکن خوش فکر، تکنیکی و سرعتی است و می‌تواند خط دفاع و دروازه حریف را به خطر بیاندازد، استفاده می‌کند تا در حضور او به قدرت خط حمله تیمش هم اضافه شود و بتوانند شانس بیشتری برای برتری پیدا کنند.

 

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دنیزلی انتخاب مهاجم نوک است و این احتمال وجود دارد که او با نیمکت‌نشین کردن یکی از نفرات فوق مثل مازولا، ساسان انصاری و کوین فورچونه را به طور همزمان بازی دهد، اما پیش‌بینی می‌شود او به تنهایی از انصاری در این دیدار بهره ببرد و در نیمه دوم با اضافه کردن کوین تیمش را در فاز تهاجمی تقویت کند.

 

ترکیب احتمالی تراکتور برابر استقلال:

 

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، مازولا و ساسان انصاری

 

* البته احتمالاتی هم وجود دارد که برای مثال دنیزلی از سید احمد موسوی به‌عنوان تنها مدافع راست تخصصی تیمش برابر استقلال استفاده کند و تیکدری را یک خط به جلو ببرد و مازولا را روی نیمکت بنشاند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied