شمانیوز
شما نیوز

برتری نزدیک پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با فولاد خوزستان به برتری رسید.

برتری نزدیک پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه نخست

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر: در اولین دیدار از هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد، مهدی ترابی (۸ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

بازی دو تیم در نیمه نخست نزدیک و پایاپای بود. در دقیقه ۶ بود که بعد از برخورد توپ با دست روح الله سیفی اللهی بازیکن فولاد در محوطه جریمه این تیم، اشکان خورشیدی داور بازی به نفع پرسپولیس پنالتی اعلام کرد.

به دلیل اینکه علی علیپور در بازی پرسپولیس با ماشین سازی پنالتی چیپ را از دست داد، اینبار مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و این ضربه را در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد. البته توپ ترابی ابتدا به تیرک عمودی خورد و سپس وارد دروازه شد. 

در ادامه دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را برای گلزنی ایجاد کردند که ثمری نداشت. 

جذابترین صحنه نیمه نخست ضد حمله بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۴۲ بود که شهاب گردان دروازه بان فولاد ضربه کم دقت وحید امیری را دفع کرد و در ادامه مهدی شیری هم نتوانست توپ را وارد دروازه کند. 

در دقایق پایانی هم فولاد فشار زیادی برای جبران نتیجه روی دروازه پرسپولیس آورد. اما در دقیقه ۱+۴۵ بازهم این پرسپولیس بود که روی ضد حمله می توانست به گل دوم برسد. اینبار نوبت علی علیپور تا موقعیت خوبی را برای گلزنی از دست بدهد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied