شمانیوز
شما نیوز

ستاره پرسپولیس تهدید به فسخ قرارداد کرد

هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه پرسپولیس برای مدیران سرخ پوشان خط و نشان کشید و تهدید به فسخ قراردادش کرد.

ستاره پرسپولیس تهدید به فسخ قرارداد کرد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس پیش از دیدار تیم ملی این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی عراق گفت: باید هواداران خوب ما نقش خودشان را در بازی با ایران و بحرین به خوبی ایفا کنند و با توجه به اوضاع متشنج در کشور باید از انجام تمام امور منفی دوری کنند.

 

وی افزود: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، اما عراق توانایی کسب نتیجه مطلوب در این بازی را دارد و می‌تواند جایگاهش در جدول را حفظ کند. مخصوصا اینکه اکثر بازی‌های ما با ایران در تاریخ ثابت شده که به نفع ما تمام شده است.

 

هافبک عراقی برای مدیران باشگاه پرسپولیس نیز خط و نشان کشید و گفت: در صورتیکه که مطالبات مالی من با پرسپولیس تا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) پرداخت نشود، قراردادم بنا به توافق قبلی با پرسپولیس فسخ می‌شود. تا الان نیز به احترام هواداران پرسپولیس با تیم همراه بودم، اما این معقول نیست که من هیچ پولی را در نیم فصل دوم از قراردادم در فصل گذشته دریافت نکردم. تیم آینده ام را با توجه به پیشنهاد‌هایی که از کشور‌های حاشیه خلیج فارس (تیم‌های عربی) دارم، انتخاب می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied