شمانیوز
شما نیوز

ویلموتس از ایران می رود !

در شرایطی که باخت ایران به بحرین، اوضاع گروه ما را پیچیده کرد و ملی‌پوشان عراق برای بازی با ایران بیش از اندازه کری می‌خوانند، طبیعی نیست که چنین خبری را یک سایت بلژیکی کار کند.

ویلموتس از ایران می رود !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ یک رسانه بلژیکی مدعی شد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران به دلیل این که موفق نشده مطالباتش را از فدراسیون فوتبال بگیرد به دنبال فسخ قراردادش است. خبری که امروز صبح مخابره شد و به نظر می‌رسد بیشتر از این که شباهتی به یک خبر داشته باشد، نوعی خبرسازی است...

 

کدام عقل سلیمی باور می‌کند سرمربی تیم ملی که در مواضعی هماهنگ با فدراسیون فوتبال قرار دارد، با مربیان لیگ در حالتی کاملاً دوستانه جلسه مشترک می‌گذارد، برخی بازی‌های لیگ را تماشا و بیانیه‌های تشکرآمیز برای مربیان تیم‌های لیگ برتری صادر می‌کند به طور ناگهانی به دنبال فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال باشد؟

 

ویلموتس حتی اگر به فرض محال بخواهد روزی قراردادش را فسخ کند این کار را هرگز در آستانه بازی مهم و سرنوشت‌ساز با عراق انجام نمی‌دهد. در شرایطی که باخت ایران به بحرین، اوضاع گروه ما را پیچیده کرد و ملی‌پوشان عراق برای بازی با ایران بیش از اندازه کری می‌خوانند، طبیعی نیست که چنین خبری را یک سایت بلژیکی کار کند.

 

نه تنها ویلموتس که فدراسیون فوتبال هم فراموش نکند، تیم ملی ایران در این گروهی که حضور دارد، نباید دچار استرس  و داستان‌های مسئله‌دار شود. برای تیم ملی در این مقطع زمانی، هیچ چیز بهتر از آرامش و پیگیری تمریناتش نیست. سرمربی تیم ملی نیز طبعاً فارغ از این چنین هیاهوی خبری و رسانه‌ای، پای کار خود خواهد ایستاد تا نتیجه‌ای که مقابل عراق حاصل می‌شود چشم‌نواز باشد. حق فوتبال ایران که چند سال پیاپی مقابل تیم‌های عربی، استرس نداشت و با خیال آسوده به مصاف حریفانش می‌رفت، این نیست که مثل این روزها تقاص باخت به بحرین را پس بدهد و بابت دیدار با عراق، نفس در سینه بازیکنان حبس شود.

 

بهتر است از امروز برای داشتن یک تیم ملی منسجم، منهای همه بحث‌هایی که با هم داریم، بیشتر کوشش کنیم تا مقابل عراق، به سرنوشت دیدار با بحرین دچار نشویم.

 

 

ویلموتس چواب خبرنگاران را نداد 

بحث درخواست مارک ویلموتس برای جدایی از تیم ملی فوتبال ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بلژیک داشته است هرچند فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که حقوق ویلموتس پرداخت شده اما در حال حاضر رسانه های بلژیک از مشکلات مالی به عنوان دلیل استعفای ویلموتس یاد می‌کنند.

سایت DH بلژیک اعلام کرد که ویلموتس در سال ۲۰۱۷ بعد از هشت ماه کار در تیم ملی ساحل عاج اخراج نشد بلکه مشابه به همین مورد ایران خودش تصمیم به پایان کار در این کشور گرفت. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان در دیداری حساس باید به مصاف عراق برود.

سایت DH در پایان گزارش خود نوشته است: «خبرنگار ما شب گذشته با ویلموتس برای پیگیری این موضوع تماس گرفت ولی او به تماس ما پاسخ نداد.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied