شمانیوز
شما نیوز

لقب جالب استراماچونی به مدافع استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی همیشه من را با لقب کاناوارو در تمرینات صدا می‌زند که این موضوع کارم را سخت‌تر می‌کند.

لقب جالب استراماچونی به مدافع استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز ، عارف غلامی بعد از پیروزی ۵ بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال درباره استعفای استراماچونی اظهار داشت: صحبت‌های او را نشنیده‌ام، چون تازه از رختکن آمدم باید به صحبت‌های سرمربی تیم احترام گذاشت. حتماً شرایطی را با باشگاه در میان گذاشته که به نفع تیم باشد. حتماً مشکلات را گفته است و امیدواریم هرچه زودتر مشکلات حل شود.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی بزرگسالان صحبتی شده است یا نه، گفت: حضور هاشمیان در بازی امروز و توجه ویلموتس به بازی‌های لیگ نگاه خوبی است من هم این موضوع را شنیده‌ام، بین تیم امید و بزرگسالان هستم. شرایط تیم امید هم خیلی مهم است برای صعود به المپیک نیازمند همدلی هستیم.


بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر قرار است اتفاقی درباره حضورم در تیم ملی رخ دهد مربیان تیم ملی اعلام خواهند کرد. من هم شنیده‌ام و احتمالش هم زیاد است، اما در خدمت تیم ملی امید هستم هرچند آرزوی هر بازیکنی از جمله من بازی کردن برای تیم ملی بزرگسالان کشورش است من هم مستثنی نیستم. تلاش می‌کنیم با اتحاد و همدلی تیم امید را المپیکی کنیم.


غلامی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود استراماچونی لقب کاناوارو را به او داده است، گفت: بله، همیشه این لقب را به من می‌گوید من هم، چون این بازیکن را دوست دارم استقبال می‌کنم. استراماچونی اخیراً این لقب را به من داده است که کار من را سخت‌تر می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied