شمانیوز
شما نیوز

استقلال در فکر قهرمانی

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تعریف‌های استراماچونی مسئولیتم را سنگین می‌کند. امیدوارم بتوانم مهره مثمرثمری در ادامه راه برای استقلال باشم.

استقلال در فکر قهرمانی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ عارف غلامی، مدافع جوان استقلال که در ابتدای این فصل به این تیم پیوست، در چند هفته اخیر نمایش بسیار خوبی در ترکیب آبی‌پوشان داشت. به طوری که در روز‌های اخیر زمزمه‌های دعوتش به تیم ملی بزرگسالان از سوی مارک ویلموتس شنیده می‌شود. با غلامی که بعد از بازی با صنعت نفت لنگان لنگان از ورزشگاه خارج می‌شد، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بعد از بازی با صنعت نفت آبادان لنگان لنگان از ورزشگاه خارج شدی...
بله متأسفانه کمی از ناحیه پا آسیب دیدم و درد دارم. باید ببینیم چه می‌شود. امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد و بتوانم به طور کامل در اختیار تیم امید و استقلال باشم.

برد پرگلی مقابل صنعت نفت به دست آوردید.
خدا را شکر تیم فرم خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم امتیاز‌های خوبی کسب کنیم و به بالای جدول نزدیک شویم. صنعت نفت هم تیم خوب و قابل احترامی است، ولی استقلال نشان داد تیم یکدست و هماهنگی دارد. امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

استقلال با نتایج هفته‌های اخیر نشان داد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.
بله هدف همه مجموعه استقلال از اول فصل هم قهرمانی بود. من به شخصه به چیزی جز قهرمانی با استقلال فکر نمی‌کنم. امیدوارم همه عوامل از ما حمایت کنند تا بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و دل هواداران میلیونی‌مان را شاد کنیم.

بعد از بازی مقابل صنعت نفت استراماچونی گفت نمی‌تواند با این شرایط به کارش ادامه دهد.
واقعیت این است من نباید در مورد این مسائل حرف بزنم. بهتر است بزرگتر‌های تیم و مسئولان باشگاه درخصوص مسائل پیش آمده صحبت کنند.

آن‌طور که مشخص است استراماچونی علاقه زیادی به سبک بازی‌ات دارد.
استراماچونی یک مربی باکلاس و با دانش است که عملکرد و نتایجش را در استقلال مشاهده می‌کنید. تعریف‌های استراماچونی مسئولیتم را سنگین می‌کند. امیدوارم بتوانم مهره مثمرثمری در ادامه راه برای استقلال باشم.

و به تو لقب کاناواروی ایرانی داد...
بله استراماچونی لطف داشت و چند بار در تمرین به من لقب کاناوارو داد و گفت: «Littie Cannavaro».
واقعیت این است کاناوارو در زمان خودش جزو بهترین مدافعان جهان بوده و من از بچگی عاشق بازی‌های او بودم و به نوعی کاناوارو الگوی فوتبالی‌ام بوده است. من حتی به خاطر او شماره ۵ را می‌پوشم.

در روز‌های اخیر شایعه شده بود به خاطر عملکرد خوبت توسط ویلموتس به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوی...
اول باید بگویم خوشحالم عملکردم طوری بوده که بسیاری از بزرگان از من تعریف کردند. خیلی خوب است که ویلموتس و مربیان تیم ملی لیگ را کامل رصد می‌کنند. راستش خودم هم چیز‌هایی شنیدم، ولی واقعیت این است که من در حال حاضر عضو تیم امید هستم. با این حال همه می‌دانند بازی در تیم ملی بزرگسالان افتخار بسیار بزرگی است. لطفاً بنویسید تیم امید و بزرگسالان فرقی ندارد. من سرباز ایرانم و با افتخار برای کشورم بازی می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied