شمانیوز
شما نیوز

حمله تند پسر منصور پورحیدری به مدیرعامل منفور استقلالی ها

قرار بود در خلال برگزاری جدال استقلال – صنعت نفت از علی پورحیدری به عنوان فرزند ارشد منصور پورحیدری تجلیل شود. اتفاقی که رخ داد، ولی شرایط وقوع آن باعث ناراحتی شدید خانواده منصورخان شد.

حمله تند پسر منصور پورحیدری به مدیرعامل منفور استقلالی ها
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، جدا از عدم حضور هیچ‌کدام از مدیران باشگاه استقلال در مراسم سومین سالگرد منصور پورحیدری، رفتاری که با علی در ورزشگاه آزادی شد نیز حسابی او و خانواده‌اش را ناراحت کرد. اول اینکه مراسم به شکلی بی‌نظم برگزار شد و اعتراض عوامل مسئول را در پی داشت، چون تعداد افراد غیرمسئول در کنار زمین آنقدر زیاد بود که صدای اعتراضات عوامل برگزاری را به آسمان برد. از طرف دیگر، مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال دعوتنامه‌ای رسمی شخصاً از علی پورحیدری دعوت کرده بود تا به ورزشگاه بیاید و بازی را از جایگاه ویژه ببیند. پسر اسطوره آبی‌ها هم به حرمت این دعوت آن را اجابت کرد و به ورزشگاه رفت،
 
ولی در کمال تعجب دید مدیرعامل باشگاه خودش به استادیوم نیامده است! در واقع میزبان مراسم خودش غایب بود و همین مسئله باعث ناراحتی پسر اسطوره استقلال شد، چون کسی که علی را دعوت کرده بود، خودش نیامده بود مثل این که یک نفر مهمان دعوت کند، اما موقع مهمانی خودش در منزل نباشد!

نکته قابل تأمل اینکه امیرحسین فتحی معمولاً مسابقات استقلال را از نزدیک تماشا نمی‌کند (البته برای جدال با تراکتور راهی تبریز شده بود)، ولی هواداران استقلال طی هفته‌های اخیر در اغلب دیدار‌های خانگی بدون توجه به حاضر بودن یا نبودن فتحی علیه او شعار می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied