شمانیوز
شما نیوز

شجاع از پرسپولیس می رود؟

آیا شجاع خلیل‎زاده از پرسپولیس جدا خواهد شد؟

 شجاع از پرسپولیس می رود؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از فوتبالی : این سوالی است که حتی خود شجاع هم جوابش را نمی‎داند. مدافع کلیدی پرسپولیس که نقش مهمی در موفقیتهای این تیم داشته، از مدتها قبل درباره پیشنهادات قطری‎اش صحبت کرده و اینکه دوست دارد در پرسپولیس بماند اما ممکن است پرسپولیس برای فصل بعد او را نخواهد  و شاید به همین دلیل باشد که باشگاه هنوز به او پیشنهادی نداده است.

ساعاتی قبل خبرگزاری فارس اعلام کرد احتمال لژیونر شدن شجاع وجود دارد و این بازیکن به لیگ ستارگان خواهد رفت تا فوتبالش را در این کشور عربی حوزه خلیج فارس ادامه دهد.

اگر چه برانکو روی ماندن شجاع اصرار ویژه ای داشته اما مدیران پرسپولیس به خوبی می‎دانند که برای فراهم کردن پولی که باید به سرمربی تیمشان پرداخت کنند، کار راحتی ندارند و چاره‎ای جز فروش یکی از مهره‎های کلیدی تیمشان نخواهند داشت.

طبق ادعای ایران ورزشی، طلب برانکو از پرسپولیس 980 هزار یورو است و فروش شجاع به تیمهای قطری می‎تواند حداقل نیمی از این پول را فراهم کند چرا که مدافع قرمزها پیش از این اعلام کرده بود یکی از تیمهای قطری حاضر است برای یک فصل 600 هزار دلار به او پرداخت کند.

جدایی احتمالی شجاع خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نیست چرا که قرمزها هنوز جانشین مطمئنی برای او پیدا نکرده‎اند. محمد نادری برای ماندن در پرسپولیس نیاز به همکاری باشگاه کوتریک دارد و مدیران باشگاه بلژیکی حاضر نشده‎اند برای صدور رضایتنامه مدافع ایرانی‎شان، به پرسپولیس تخفیف بدهند. از طرف دیگر شایعات تائید نشده‎ای درباره احتمال قطع همکاری پرسپولیس با کاپیتان سیدجلال هم منتشر شده. در چنین شرایطی باید دید قرمزها چه تصمیمی درباره شجاع خواهند گرفت؟ آیا او می‎رود تا بخشی از پول ماندن برانکو فراهم شود یا اینکه اتفاقات دیگری درباره این بازیکن رقم خواهد خورد؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • پرسپولیس

    ترووو خدا نروووو :-\