شمانیوز
شما نیوز

کالدرون اولتیماتوم داد!

پرسپولیس در کنار تمام تهدیدها و مشکلاتی که این روزها با آن دست به گریبان است، حالا با تهدید و اولتیماتوم سرمربی آرژانتینی خود مواجه شده است!

کالدرون اولتیماتوم داد!

به گزارش خبرنگارشمانیوزو به نقل از مهر: بر هیچکس پوشیده نیست که باشگاه پرسپولیس با چه مشکلات بزرگ اقتصادی و مالی مواجه است. این باشگاه انواع و اقسام تهدیدات و مشکلات را پیش روی خود می بیند و بعید است که با این وضعیت به زودی بتواند این موانع را پشت سر بگذارد.

 

از شکایت اسپانسرهای قبلی پرسپولیس گرفته تا مطالبات باقیمانده از فصل گذشته بعضی از بازیکنان؛ از بدهی های مالیاتی تا شکایت برانکو ایوانکوویچ و ماریو بودیمیر سرمربی و بازیکن فصل گذشته به فیفا که این باشگاه را تا لبه پرتگاه پیش برده است همه و همه باعث شده تا مدیرعامل پرسپولیس برای ادامه کار تحت فشار قرار بگیرد.

در این شرایط و اوضاع نابسامان پرسپولیس مدتی است با تهدید دیگری مواجه شده؛ تهدیدی از سوی گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم که گویا هربار با مصاحبه هایش باشگاه را بیشتر تحت فشار قرار می دهد.

کالدرون در هفته های گذشته بارها از مشکلات مالی گلایه کرده بود. او بعد از بازی با شاهین بوشهر گفته بود: «من از اول از مدیر باشگاه خواسته ام که طلب های سال گذشته بازیکنان را پرداخت کند. من هم ۴ ماه است که اینجا هستم. توقع دارم که قرارداد من و دستیارانم پرداخت شود. از جیب خودم هزینه هایی کردم که هنوز باشگاه به من برنگردانده است. این ها اولویت ها هستند. باید ببینیم تا دسامبر مشکلات ما حل می شود یا خیر.»

سرمربی پرسپولیس که تا ۱۲ روز پیش با زبان نرم تری درباره مشکلات صحبت می کرد، امروز شفافتر از این مسائل گلایه داشت و حتی در خلال صحبت هایش به نوعی تهدید به جدایی از پرسپولیس کرده است.

کالدرون در تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران ابتدا از اینکه باشگاه زمین چمن را با «شن» ترمیم نکرده، گلایه کرد و گفت: وقتی شرایط زمین خوب نیست، داخل آن شن می ریزند تا منافذ را پر کند و بعد زمین را صاف می کنند ولی ظاهرا حتی پول برای خرید شن نبوده و من نگرانم. شن چیز گرانی نیست.

وی سپس در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید تا چه زمانی این وضعیت را در پرسپولیس تحمل می کند، گفت: «تا ماه دسامبر با باشگاه همکاری و سعی می کنم با باشگاه راه بیایم. وظیفه من این است با باشگاه راه بیایم و نباید کاری کنم تا دسامبر به باشگاه آسیب برسد. بعد آن، زمانی داریم که می توانیم تصمیم بگیریم. تا آن زمان می بینید که با جان و دل برای باشگاه کار می کنم.»

در واقع کالدرون که -به حق- خواهان دریافت مطالباتش شده است، با مصاحبه های خود باشگاه را تحت فشار می گذارد که تا یک ماه دیگر مشکلات مالی را رفع کند وگرنه تصمیم دیگری - احتمالا جدایی از تیم- را می گیرد. البته تجربه نشان داده است این نوع تهدیدها در فوتبال ایران بیشتر جواب می دهد و مربیان می توانند راحت تر و زودتر به مطالبات خود دست یابند؛ اتفاقی که چندی پیش برای مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی رخ داد و در نهایت فدراسیون فوتبال با کمک دولت قرارداد این مربی را پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied