شمانیوز
شما نیوز

هافبک‌های پرسپولیس خلاق نیستند

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نبود هافبک بازیساز در پرسپولیس گفت: عدم ثبات فنی تنها نگرانی است که درباره پرسپولیس می‌توان به آن اشاره کرد.

هافبک‌های پرسپولیس خلاق نیستند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر:فرزاد آشوبی در خصوص عملکرد پرسپولیس در ۱۰ هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر گفت: هر مربی دیدگاه و فلسفه خاص خودش را در زمین پیاده می کند. اینکه یک مربی بخواهد در هر بازی با ترکیبی متفاوت بازی کند بد نیست و نمی توان از گابریل کالدرون به خاطر استفاده از ۱۰ ترکیب مختلف در ۱۰ بازی خرده گرفت.

 

وی افزود: هر مربی با فلسفه خاص خودش می خواهد تاکتیک لازم را در ذهن بازیکنانش ایجاد کند. مهمترین موضوع در طول یک فصل همین است که بازیکن بتواند خیلی زود به آنچه سرمربی می خواهد عادت کند و آنها را برآورده کند. متاسفانه این مشکل در پرسپولیس هنوز حل نشده است و شرح وظایف تاکتیکی هر بازیکن مشخص نیست.

کارشناس فوتبال ایران به مشکل گلزنی پرسپولیس اشاره کرد و اذعان داشت: تنها دیداری که پرسپولیس موقعیت های مختلف گلزنی به دست آورد، مقابل شاهین شهرداری بوشهر بود. این تیم در سایر بازی های خود نتوانست نشانه هایی از تاکتیک های تهاجمی مناسب را داشته باشد. پرسپولیس به دلیل روش های متغیر نمی تواند به ثبات فنی برسد.

وی نبود بازیساز در میانه میدان را یکی از ضعف های فنی پرسپولیس دانست و گفت: هافبک‌های پرسپولیس هیچ خلاقیتی ندارند. سروش رفیعی می توانست برای پرسپولیس سودمند باشد اما کادر فنی او را کنار گذاشت. بشار رسن هم همین توانایی ها را دارد اما او هنوز به شرایط ایده آل فصل گذشته اش در پرسپولیس نزدیک هم نشده است.

آشوبی به برد پرسپولیس مقابل فولاد نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر در همین دیدار اشتباه فوتبالی رخ نمی داد و پرسپولیس صاحب پنالتی نمی شد بعید می دانم موقعیت گل دیگری توسط این تیم به وجود می آمد.

وی در پایان درباره امتیازات خوبی که پرسپولیس با کالدرون تاکنون جمع کرده است اما از او انتقاد می شود گفت: پرسپولیس با کالدرون امتیازات خوبی جمع کرده است. با این حال تیمی که او در اختیار دارد سطح انتظارات را بالا برده که کاملا هم طبیعی است. تنها نگرانی از شرایط این روزهای پرسپولیس عدم ثبات فنی در این تیم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied