شمانیوز
شما نیوز

کالدرون روی نام کدام بازیکن خط قرمز می‌کشد؟

سرمربی و مدیرعامل باشکاه پرسپولیس امروز با یکدیگر نشستی برگزار خواهند کرد.

کالدرون روی نام کدام بازیکن خط قرمز می‌کشد؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخپوشان برای بررسی برنامه‌های این تیم در نقل و انتقالات نشستی برگزار خواهند کرد.

طبق اعلام انصاری فرد، سرمربی پرسپولیس در نشست امروز برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود در نیم فصل را برای مدیرعامل باشگاه تشریح خواهد کرد. کالدرون برای نیم فصل دوم خواهان جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک شده و از آن جایی که لیست این تیم پُر است، پرسپولیسی‌ها باید نام ۲ بازیکن را از لیست تیمشان خارج کنند تا بتوانند در نیم فصل ۲ بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

ظاهرا اصلی‌ترین گزینه مرد آرژانتینی برای خروج از فهرست این تیم، جونیور براندائو است.

براندائو تاکنون ۱۵۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافت کرده و در صورتی که کالدرون در نشست امروز نام جونیور براندائو را برای خروج از لیست تیم به مدیرعامل باشگاه ارائه دهد، مسئولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و مدیر برنامه هایش نشستی برگزار خواهند کرد تا برای فسخ قرارداد او به توافق برسند.

عملکرد خط حمله پرسپولیس در این فصل ضعیف بوده و به جز براندائو که به احتمال زیاد در نیم فصل دوم جایی در ترکیب سرخپوشان ندارد، علی علیپور هم نتوانسته نمایش‌های درخشان فصل‌های گذشته را تکرار کند و پس از هدر دادن ضربه پنالتی در بازی برابر ماشین سازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، انتقاد‌ها به مهاجم جوان پرسپولیس دو چندان شد و برخی از هواداران این تیم خواهان رفتن او از پرسپولیس شدند.

این مسائل باعث شده تا کالدرون برای نیم فصل دوم به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک باشد و در نهایت باید دید که سرمربی پرسپولیس برای خرید بازیکنان جدید قید کدام بازیکنانش را خواهد زد و در قبال بازیکنانی که رفتنی خواهند شد چه بازیکنانی جذب خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied