شمانیوز
شما نیوز

تمجید جالب مورینیو از چلسی و لمپارد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی به تمجید از عملکرد هفته های اخیر چلسی پرداخت.

تمجید جالب مورینیو از چلسی و لمپارد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، وقتی چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد در مقابل یونایتد با چهار گل مغلوب شد، بسیاری از جمله ژوزه مورینیو نگران شرایط این تیم شدند. اما آبی های لندن در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق به کسب پیروزی های متوالی شده اند و پرافتخارترین سرمربی چلسی نیز از آنها تمجید کرده است.

 

 

ژوزه مورینیو گفت: "در پایان هفته اول نگران شرایط چلسی شدم و هنوز نگران مسابقات بزرگ هستم. فکر می کنم ترکیب بازیکنان جوان و بازیکنان درجه یک مانند ویلیان و کانته به طرز شگفت انگیزی فوق العاده بوده است. لمپارد عملکرد بسیار خوبی داشته اما آنها با دو گل مقابل یونایتد باختند، مقابل لیورپول در خانه مغلوب شدند.

 

چلسی مقابل آژاکس در لندن چهار گل دریافت کرد و من بسیار کنجکاو هستم که عملکرد چلسی را در مسابقه بعدی در مقابل سیتی ببینم. من کنجکاو هستم بدانم آیا هماهنگی بین ارائه بازی های خوب با موفقیت برابر تیم های بزرگ در چلسی وجود خواهد داشت یا خیر. اگر چلسی موفق به دستیابی به این هدف شود آینده درخشانی خواهد داشت. فکر نمی کنم چلسی در بین دو تیم اول جایی داشته باشد اما می تواند در بین چهار تیم اول قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied