شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از اردوی رقیب ایران در اردن

اردوی آماده سازی رقیب آتی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر این روزها در امان پایتخت اردن دستخوش اتفاقات بسیار زیادی است.

آخرین اخبار از اردوی رقیب ایران در اردن

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: با قطعی شدن برگزاری دو بازی حساس با ایران و بحرین در کشور ثالث، فدراسیون عراق امان پایتخت اردن را برای انجام این بازی ها و میزبانی از رقبا معرفی کرد. این تصمیم باعث شد تا ملی پوشان عراق از سه روز پیش تمرینات خود را در امان آغاز کنند اما شرایط میزبانی و امکانات ضعیف باعث شد تا اعتراضاتی از سوی ملی پوشان عراقی رقم بخورد.

بعد از این که فدراسیون عراق با دستور مستقیم کاتانچ و اعتراض ستاره های این تیم هتل محل اسکان خود در شمال شهر امان را تغییر داد حالا مدیررسانه ای این تیم از تغییر محل تمرینات خبر داده است. محمد خلف مسئول رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عراق گفت:«تیم ما در ورزشگاه پترا تمرین می‌کرد اما به خاطر شرایط زمین و تاثیر آن بر تمرینات تصمیم گرفتیم به ورزشگاه جاوه برویم».

در همین حال فدراسیون عراق که دستخوش اخباری پیرامون برنامه های طرفداران این کشور برای اعتراض به مسائل سیاسی در جریان بازی با ایران قرار گرفته است با اولتیماتومی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد. در این اولتیماتوم سران AFC به فدراسیون عراق هشدار دادند هرگونه رفتار و شعار سیاسی در جریان بازی با ایران در شهر امان تبعات سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت. جالب این که برخی رسانه های عراقی از نصب تلویزیون های بزرگ در میادین مهم شهرهای کلیدی عراق برای تماشای زنده این بازی خبر داد. این میادین در روزهای گذشته نقطه اصلی تجمعات اعتراضی به دولت این کشور قلمداد شده است.

این تلویزیون های بزرگ قرار است در میادین مهم در شهرهای مختلف عراق نصب و بازی غروب پنجشنبه را به صورت زنده برای مردم معترض پخش کند.

تمرینات عراق این روزها زیر نظر کاتانچ پیگیری می شود آن هم در شرایطی که با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مسئولان این تیم فضای حاکم براردو کاملا بسته و غیرقابل نفوذ است. تنها با سیاستی خاص تصاویری از تمرینات و شادابی بازیکنان این تیم از جمله بشار رسن ستاره پرسپولیسی ها در اردو منتشر شده است ضمن این که خبرنگار Soccer Iraq در تشریح برنامه های تاکتیکی کاتانچ برای بازی با ایران از حضور تنها یک مهاجم در ترکیب اصلی و بهره بردن از چیدمان 1-3-2-4 در بازی پنجشنبه شب نوشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied