شمانیوز
شما نیوز

حمله تند باشگاه استقلال به میثاقی و رفتار غیر حرفه ای

مدیررسانه‌ای تیم استقلال در واکنش به صحبت‌های میثاقی گفت: اینکه نیمه شب یک نفر به زور بخواهد با یکی از ارکان باشگاه حرف بزند رفتار حرفه‌ای نیست.

حمله تند باشگاه استقلال به میثاقی و رفتار غیر حرفه ای
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، پیرو عدم حضور امیرحسین فتحی روی خط برنامه فوتبال برتر مجری برنامه انتقاداتی زیادی نسبت به عدم پاسخگویی مدیرعامل باشگاه استقلال داشت و این رویه را مناسب ندانست. مدیررسانه‌ای تیم استقلال در واکنش به این ایراد‌هایی که گرفته شده در مقام پاسخگویی برآمده و گفت: پیش از هر مصاحبه‌ای لازم است تا با عوامل باشگاه اعم مدیران تا بازیکنان هماهنگی صورت بگیرد. اینکه نیمه شب یک نفر به زور بخواهد با یکی از ارکان باشگاه حرف بزند رفتار حرفه‌ای نیست. از طرفی آن‌هایی که به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال انتقاد می‌کنند شاید خبر ندارند حقوق کارکنان صدا و سیما، کارگران، معلمان، خبرنگاران و بسیاری دیگر در کشور با تعویق پرداخت می‌شود و باشگاه استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.
 
 
اخبار داغ و جنجالی:

محمد نوری‌فر در حمله بعدی به تلویزیون سراغ حق پخش رفته و گفت: همین تلویزیون که به استقلال ایراد می‌گیرد، چرا حق پخش باشگاه ما را نمی‌دهد؟ در چنین شرایطی که حق مسلم باشگاه‌ها را پرداخت نمی‌کند چطور به خودش حق می‌دهد استقلال را به چالش بکشد؟ قبول دارید که بخشی از این وضعیت مالی به دلیل عدم پرداخت حق پخش است؟
 
 

برای خواندن جزئیات بیشتر و دیدن عکس های خصوصی سلبریتی ها اینجا کلیک کنید .. 

 

او انتقاداتی هم به مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه داشت و گفت: متلک و کنایه‌های مجری اضافه‌گوی این برنامه درباره اظهار نظری که توسط باشگاه استقلال تکذیب شده، باز هم یک رفتار غیرحرفه‌ای از سوی این مجری است که ظاهراً برای برخورد با او باید روش‌های دیگری را انتخاب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    مدیر لنگی دیگه آقای میثاقی را خام می‌کنه

  • اسی

    وقتی مجری شبکه سه سلام صبح بخیر اینجوری راحت قضاوت بی جا میکنه مقصر مدیر شبکه است