شمانیوز
شما نیوز

زمان و تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شد

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل را اعلام کرد.

زمان و تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، فریبرز محمودزاده، مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در حاشیه همایش بین‌المللی فوتبال کلینیک اظهار کرد: حضور رسانه‌ها نشان‌دهنده اهمیت این همایش است. شما پل ارتباطی بین فدراسیون، سازمان لیگ و مردم هستید. این همایش در بخش‌های تخصصی بسیار تاثیر گذار است و امیدوارم تاثیرش را در حین مسابقات هم بگذارد.

مدیر مسابقات لیگ دسته یک درباره حواشی زیاد این رقابت‌ها گفت: ما تا هفته دوازدهم مشکلی نداشتیم. گزارش‌ها را به کمیته انضباطی فرستادیم. چشم‌های تیزبین نیروهای امنیتی و کمیته انضباطی را شاهد بودید که بلافاصله خاطیان را محروم کردند. ما علاوه بر این که هواداران را به صبوری دعوت می‌کنیم، امیدواریم به کمک رسانه‌ها بتوانیم حواشی را کاهش دهیم.

او درباره فصل نقل و انتقالات این فصل بیان کرد: با توجه به این که اتمام فصل ما به مقدماتی المپیک نزدیک است، از آذر ماه نقل و انتقالات آغاز خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم مثل گذشته قوانین را رعایت کنیم و جلسه‌ای با باشگاه‌ها داشته باشیم و راهکارهای فنی را به آن‌ها بگوییم. کمیته کارگروه بازیکنان خارجی به قوت خود باقی است و مصوبات آن به شکلی است که کیفیت بازیکنان خارجی لیگ را افزایش دهد.

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل توضیح داد: نقل و انتقالات از ۲۴ آذر ماه آغاز می‌شود و تا اواسط دی‌ماه ادامه دارد. با توجه به این که باشگاه‌ها در این بازه زمانی می‌خواهند در نقل و انتقالات شرکت کنند، به مبانی قانونی توجه کنند تا بر اساس بودجه‌شان اقدام به نقل و انتقالات کنند.
محمودزاده در پایان درباره دلایل برکناری فتاحی تصریح کرد: این در حیطه اختیارات بنده نیست و در حیطه اختیارات مدیران فدراسیون و سازمان لیگ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied