شمانیوز
شما نیوز

شروط جالب ذوب اهن برای منصوریان

باشگاه ذوب آهن شروط جالبی را برای ادامه کار با علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تعیین کرده است.

شروط جالب ذوب اهن برای منصوریان
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن روز دوشنبه با حضور علیرضا منصوریان تشکیل شد. خروجی این جلسه که روی سایت باشگاه هم قرار گرفت ادامه کار منصوریان در ذوب آهن به صورت «مشروط» بود و به این مربی «حداکثر» تا پایان نیم فصل فرصت داده شد تا امتیازات مدنظر باشگاه را کسب کند.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن امروز گفت که این شروط فقط از سوی باشگاه نبوده و «بیشترین شرط‌ها را خود منصوریان گذاشته است»!
جزئیات این شروط هم باتوجه به قراردادی که منصوریان با ذوب آهن دارد -علیرغم اینکه هنوز در این فصل دریافتی نداشته است- جالب توجه است.

منصوریان در جلسه هیات مدیره تاکید کرده که به تیمش ایمان دارد و می‌تواند ذوب آهن را از بحران خارج کند. مدیران باشگاه هم ابقای منصوریان را مشروط به کسب ۱۲ امتیاز در پنج مسابقه باقیمانده تا پایان نیم فصل می‌کنند.
با توافق صورت گرفته، در صورتی که منصوریان نتواند این امتیازات را بگیرد حق دریافت کل قراردادش را ندارد و بدون آنکه هزینه مالی روی دست باشگاه بگذارد، از ذوب آهن کنار می‌رود.

علاوه بر این درباره کیفیت بعضی از بازیکنان حاضر در تیم هم صحبت‌هایی در جلسه هیات مدیره به میان می‌آید و احتمال اینکه چند بازیکن از تیم منصوریان کنار گذاشته شود، زیاد است.
جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی هم به خاطر نتایج کسب شده از دیگر مصوبات جلسه هیات مدیره بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied