شمانیوز
شما نیوز

حمایت جالب نعمتی از مهاجم گل نزن پرسپولیس

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همسرم قبل از آشنایی با من خیلی فوتبالی نبود، ولی در حال حاضر به شدت فوتبالی و البته پرسپولیسی است.

حمایت جالب نعمتی از مهاجم گل نزن پرسپولیس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ سیامک نعمتی وینگر تکنیکی پرسپولیس تازه‌ترین داماد فوتبال ایران است. سیامک که جمعه شب مراسم نامزدی خود را برگزار کرد این روز‌ها با انگیزه زیادی در تمرینات تیمش حاضر می‌شود تا بتواند خود را به ترکیب ثابت پرسپولیس برساند. گفت‌وگوی ما را با شماره ۸۸ سرخپوشان در ادامه می‌خوانید.

 

اول باید ازدواجت را تبریک بگوییم.
ممنون از لطف شما. خیلی محبت کردید.

 

در تعطیلات تمرینات پرسپولیس هم مراسم نامزدی‌ات را برگزار کردی.
بله. به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ برتر نمی‌شد قبل از آن مراسم را برگزار کنیم به همین دلیل قرار شد از چند روز تعطیلی که برای‌مان به خاطر بازی‌های ملی به وجود آمد استفاده و مراسم نامزدی‌مان را برگزار کنیم. البته مراسم ما بسیار خودمانی بود و به قول معروف خیلی شلوغش نکردیم.

 

همسرت فوتبالی است؟
اگر راستش را بگویم تا قبل از آشنایی با من همسرم خیلی فوتبالی نبود، ولی در حال حاضر به شدت فوتبالی و البته پرسپولیسی است؛ و خب طبیعتاً از این به بعد بازی‌های من را دنبال خواهد کرد.

 

زندگی متأهلی چقدر می‌تواند در ادامه مسیر فوتبالی به تو کمک کند؟
قطعاً کمک حال من خواهد بود و باعث می‌شود بتوانم تمام تمرکزم را روی فوتبالم بگذارم. واقعیت این ا ست بعد از ازدواج انگیزه‌ام چند برابر شده است. البته باید اعتراف کنم زندگی با یک فوتبالیست بسیار سخت است، چون ما خیلی از اوقات نمی‌توانیم در کنار همسرمان باشیم. به همین دلیل از همین حالا باید از همسرم تشکر کنم. البته باید یک تشکر ویژه هم از هواداران بی‌نظیر پرسپولیس بکنم که در این چند وقت با پیام‌های تبریک‌شان شرمنده‌ام کردند. همچنین همبازیان عزیزم که لطف کردند و به مراسم نامزدی‌ام آمدند و در این شب خاص کنارم بودند.

 

اوضاع خودت چطور است؟
بعد از مصدومیتی که برایم به وجود آمد و نتوانستم تمام و کمال برای پرسپولیس به میدان بروم الان شرایط خوبی دارم و بدون مشکل تمرین می‌کنم. امیدوارم بتوانم در صورت صلاحدید کادر فنی به پرسپولیس کمک کنم.

 

در بازی با فولاد هم سه امتیاز حساس خارج از خانه را به دست آوردید.
بله واقعاً به این برد نیاز داشتیم. بعد از اینکه دو امتیاز مهم خانگی را در بازی با ماشین‌سازی از دست دادیم دیگر جایی برای اشتباه کردن وجود نداشت و باید هرطور که بود فولاد را می‌بردیم که این اتفاق هم افتاد. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم تا هرچه زودتر به صدر جدول برسیم.

 

صحبت از بازی ماشین‌سازی شد، بعد از اینکه علیپور آن پنالتی را خراب کرد، انتقادات زیادی از او شد. به عنوان دوست و همبازی علی چه نظری داری؟
علی در این سال‌ها بهترین گلزن پرسپولیس بوده و آقای گل شده نباید او را خراب کنیم. ناراحتی هواداران را درک می‌کنم، ولی قطعاً علیپور از همه بیشتر ناراحت بود و همه ما باید به او کمک کنیم تا علی به بهترین فرم خود برسد و دوباره گل‌های زیادی برای ما بزند. به نظرم کوبیدن علیپور مثل این است که به خودمان گل‌به‌خودی بزنیم، چون همه ما عضو یک خانواده هستیم.

 

بعد از سه فصل قهرمانی پی‌درپی هواداران پرسپولیس نگران این فصل هستند.
درست است در بعضی از بازی‌های این فصل لغزش داشتیم، ولی همین حالا هم در نزدیکی صدر جدول هستیم و با تیم نخست اختلاف زیادی نداریم. ضمن اینکه در ادامه تیم‌های مدعی با هم بازی می‌کنند و ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کرده و به صدر جدول برسیم. در این چند فصل عادت کرده بودیم همیشه در بالای جدول باشیم، ولی الان که در رتبه سوم هستیم انگار یک چیزی کم داریم. امیدوارم هر چه زودتر به جایگاه واقعی‌مان برسیم.

 

راستی شنیدیم از وقتی ازدواج کردی چندین بار به بچه‌های تیم شیرینی دادی.
آره به خدا تا حالا ۱۰ بار به بچه‌ها شیرینی داده‌ام، ولی خب نوش‌جان‌شان.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied