شمانیوز
شما نیوز

کدام تیم ها حاضر به بازی با تیم ملی ایران نشدند ؟

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، ۹ کشور به درخواست ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی پاسخ منفی داده‌اند؛ از برزیل و پاراگوئه گرفته تا امارات و هندوستان!

کدام تیم ها حاضر به بازی با تیم ملی ایران نشدند ؟
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی برابر بحرین و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ شکست خورد که از عدم انجام بازی‌های تدارکاتی در «فیفادی» به عنوان یکی از ضعف‌های فدراسیون فوتبال یاد می‌شود.

 

فدراسیون که چند فیفادی گذشته را از دست داد و نتوانست دیداری برای تیم ملی فراهم کند، برای ۲۸ آبان هم نتوانسته با هیچ کشوری برای دیدار دوستانه به توافق برسد.

 

فدراسیون فوتبال امروز با انتشار اطلاعیه از رسانه‌ها و کارشناسان خواست که نقد‌های منصفانه‌ای داشته باشند. در بخشی از این اطلاعیه درباره عدم برگزاری بازی دوستانه آمده است: «استرالیا، ژاپن، چین، پاراگوئه، برزیل، امارات، لیبریا، هند و گرجستان کشور‌هایی بودند که فدراسیون با آن‌ها به مرحله مذاکره رسید. درخواست رقم‌های بالا از سوی شرکت‌های برگزارکننده، عدم توافق بر سر محل برگزاری و بعضا تمایل نداشتن به مسابقه در آن تاریخ در نهایت باعث عدم انجام مسابقه شد.»

 

به این ترتیب سخت بودن کار مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران بدون برگزاری بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی دو چندان می‌شود؛ آنهم در شرایطی که کار تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی دشوارتر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied