شمانیوز
شما نیوز

کودتای انریکه در اسپانیا

در شبی که تیم ملی اسپانیا با 5 گل رومانی را شکست داد، همه چیز در وندا متروپولیتانو تحت تاثیر خبر کنار گذاشتن روبرتو مورنو قرار داشت.

کودتای انریکه در اسپانیا

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، بعد از کناره گیری لوئیس انریکه از هدایت تیم ملی اسپانیا به دلیل بیماری دخترش، روبرتو مور‌نو هدایت لاروخا را در رقابت های مقدماتی یورو 2020 برعهده گرفت و پیروزی 5-0 شب گذشته مقابل رومانی، پایانی درخشان برای صعود این تیم به رقابت های سال بعد بود اما این پیروزی پرگل، تحت تاثیر خبر کنار گذاشتن مورنو از این قرار گرفت و شرایطی بحرانی را برای تیم ملی اسپانیا رقم زد.

 

در شرایطی که بازی هنوز در جریان بود، خبر کنار گذاشتن مورنو توسط روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در رسانه ها منتشر شد و تصاویر تلویزیونی هم روبیالس را در حالی شکار کردند که دائما در حال صحبت با تلفن بود.

 

در پایان بازی هم مورنو حاضر به گفتگو با شبکه های تلویزیونی در کنار زمین نشد و بازیکنان هم با خبرنگاران صحبت نکردند. آنها حتی از مسیر میکسد زون ورزشگاه هم عبور نکردند و از راهرویی دیگر از ورزشگاه خارج شدند تا با خبرنگاران روبرو هم نشوند.

 

 

 

این دومین جدایی جنجالی مربیان تیم ملی اسپانیا در زمان ریاست روبیالس است. او سال قبل و دو روز پیش از اولین بازی اسپانیا در جام جهانی مقابل پرتغال، خولن لوپتگی را به دلیل توافق با رئال مادرید از کار برکنار کرد و فرناندو هیرو را به جای او منصوب کرد.

 

قرار است امروز هم کنفرانس مطبوعاتی دیگر با حضور روبیالس و مدیران تیم ملی اسپانیا برگزار شود که اگرچه موضوع آن به رسانه ها اعلام نشده اما تردیدی وجود ندارد که به کنار گذاشتن مورنو و حضور مربی جدید روی نیمکت لاروخا مربوط است؛ گزینه ای که به نظر می رسد لوئیس انریکه باشد.

 

مورنو پس از جدایی انریکه گفته بود که هر زمان که او آماده بازگشت باشد، آماده است تا جا را برای او خالی کند اما به نظر می رسد بعد از نتایج خوب در مقدماتی یورو، مورنو انتظار داشت تابستان آینده هم روی نیمکت اسپانیا بنشیند اما این رویا خیلی زود به یک جدایی دردناک ختم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اینترنت وصل شو