شمانیوز
شما نیوز

جزئیات فسخ قرارداد ویلموتس

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مارک ویلموتس تقاضای فسخ قراردادش را داده بود، گفت: در حال حاضر مربی تیم ملی باید به ایران برگردد و تا پایان خرداد در کشورمان بماند.

جزئیات فسخ قرارداد ویلموتس

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از مهر:امیرمهدی علوی با بیان اینکه صفحه توییتر مارک ویلموتس متعلق به این مربی است و صحبت های مطرح شده از سوی سرمربی تیم ملی بوده است، درباره چالش ایجاد شده بین فدراسیون و این مربی بلژیکی توضیحاتی ارائه کرد.

 

علوی در پاسخ به این سئوال که آیا شما در جریان پیام ویلموتس بودید؟ تاکید کرد: ارتباط با سرمربی تیم ملی بر عهده دپارتمان بین الملل فدراسیون است. بعد از بازی با عراق مکاتبات و مذاکرات متعددی صورت گرفت و ادامه دارد. در بحث فرایند قراردادی بین ویلموتس و فدراسیون تنها چیزی که ممکن است موردنظر ایشان باشد بحث دیرکرد در پرداخت حقوق بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا فدراسیون درخواستی برای بازگشت ویلموتس داشته و آیا شرط جدیدی مطرح شده است؟ یادآور شد: شرط جدیدی مطرح نشده است بلکه شروط بندهای قرارداد مدنظر است. مثلا نظارت بر تیم های ملی دیگر، بحث حضور در مسابقات لیگ و جلساتی که در همایش های مختلف فدراسیون است.

علوی تاکید کرد: آقای ویلموتس طبق قرارداد حتما تا پایان بازی های تیم ملی در خردادماه در ایران باشد ولی در این مدت زمان کمتری بوده است که آنهم به خاطر تاخیر در پرداخت پولش بوده است. البته الان الزام قطعی است که در ایران باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره تعریف هایی که از ویلموتس در ابتدای کارش می شد و عدم حضور وی در تمرین تیم ملی پیش از بازی با عراق، تصریح کرد: به هر حال وظیفه فدراسیون حمایت از تمام ارکانش است و حتما مباحثی بوده که در جلسات و برنامه های فدراسیون مطرح می شود.

علوی با بیان اینکه مارک ویلموتس قبل از بازی با عراق تقاضای فسخ رسمی قراردادش را داده بود، گفت: این درخواست به این خاطر بود چون دو ماه از عدم پرداخت مطالبات به این مربی گذشته بود ولی فدراسیون توانست این پرداخت را داشته باشد و از دید من، فسخ قرارداد از سوی ایشان منتفی است.

«چه زمانی قرار است ویلموتس به ایران برگردد؟» سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: به زودی جلسه ای بین آقای ویلموتس و وکلایش با فدراسیون برگزار می شود. در این جلسه در امتداد جلسات گذشته مباحثی به صورت قطعی مطرح می شود. امید است تا هفته آینده در این باره اطلاع رسانی شود.

علوی درباره اینکه آیا بحث فسخ قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال جدی است؟ گفت: چون فرایند در حال پیگیری است نظر قطعی نمی دهم.

وی  که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد، درباره اخبار مربوط به انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی، اظهار کرد: فدراسیون بهترین تصمیمات را برای آینده می گیرد. شاید ایشان (ویلموتس) کلیه مباحث قراردادی را بپذیرد و به آن پایبند باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان درباره میزان امیدش برای صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: فدراسیون، مردم و پیشکسوتان از نتایج ناراحت هستند ولی همین الان شانس اول صعود دست خودمان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied