شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی فوتبال روسیه در یک قدمی حذف از یورو ۲۰۲۰

تیم ملی فوتبال روسیه در یک قدمی حذف از یورو ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال روسیه در یک قدمی حذف از یورو ۲۰۲۰

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم،به نقل از شبکه BBC انگلیس، تیم ملی فوتبال روسیه با خطر کنار گذاشته شدن از جام ملت‌های اروپا 2020 مواجه است.

یوری گانوس، مدیر آژانس ضد دوپینگ روسیه در این رابطه اظهار داشت: احتمال حذف تیم ملی فوتبال روسیه از یورو 2020 با توجه به پیشنهاد آژانس جهانی برای تعلیق عضویت کشورمان از این نهاد وجود دارد. در این صورت شهر سن‌پترزبورگ نیز حق میزبانی این رقابت‌ها را از دست خواهد داد. آژانس ضد دوپینگ روسیه اکنون در تطابق مشروط با استانداردهای آژانس جهانی فعالیت می‌کند.

ما برای رهایی از این شرایط باید 2 خواسته آنها را تحقق می‌بخشیدیم. در وهله نخست باید اجازه ورود به کارشناسان آژانس جهانی به آزمایشگاه مسکو و دسترسی به تمامی نمونه‌های دوپینگ را تا پیش از 31 دسامبر 2018 می‌دادیم. همچنین تا پایان روز 30 ژوئن 2019 می‌بایست برای اطمینان لازم داده‌های موجود و فهرست نمونه‌های درخواستی به آژانس جهانی انتقال می‌یافتند.

این در حالی است که پیش از مدیر کمیته سازماندهی یورو 2020 اعلام کرد روسیه با وجود تهدید محرومیت از سوی آژانس جهانی ضد دوپینگ مشکلی برای میزبانی از این رقابت‌ها نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied