شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند ادعا کرد بهترین دروازه بان آسیا هست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی برای گرم کردن وارد ورزشگاه شدیم، از پیروانی پرسیدم که آیا سازمان لیگ این بازی را بدون حضور تماشاگران اعلام کرده است.

بیرانوند ادعا کرد بهترین دروازه بان آسیا هست

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از فارس: علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی درمورد پیشنهاد باشگاه گیمارش، اظهار داشت: بهتر است سوالات در این خصوص را از همان رسانه‌ای بپرسید که این خبر را منتشر کرده، چون فکر می‌کنم آنها اطلاعات بیشتر و بهتری دارند.

وی در مورد پیروزی مقابل نفت آبادان گفت: باید چند بازی بگذرد تا شرایط ما همچون سال گذشته اید‌ه‌آل شود. ما امروز خوب بازی کردیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم هم چند فرصت گلزنی داشتیم که از دست دادیم. نفت آبادان تیم خوبی است و امروز ما را تحت فشار قرار داد؛ آنها می‌توانستند کار را به وقت‌های اضافه هم بکشانند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تنها موضوعی که من را ناراحت کرد غیبت هواداران در ورزشگاه بود. وقتی برای گرم کردن وارد ورزشگاه شدیم از پیروانی پرسیدم که آیا سازمان لیگ این بازی را بدون حضور تماشاگران اعلام کرده است؟ واقعاً فکر می‌کردم تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم هستند. 

بیرانوند افزود: ما 3 سال قهرمان ایران شده‌ایم  و حیف است که تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند. می‌دانم هوا سرد است، اما این شرایط من را برای آینده تیم نگران می‌کند. دلم می‌خواهد تماشاگران بجای نشستن در خانه و فعالیت در فضای مجازی به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. تمام امید باشگاه به هواداران است. اگر می‌گوییم پرهوادارترین تیم آسیا هستیم این موضوع را باید ثابت کنیم.

وی گفت: ما 3 سال با همین هواداران توانستیم به قهرمانی ایران برسیم. اگر امروز کسی در ورزشگاه من را صدا می‌کرد می‌توانستم با وی صحبت کنم. پرسپولیس دشمن زیاد دارد و از همین حالا همه باید کمک کنند. با قدرت می‌گویم که امسال هم ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و می‌توانیم با کالدرون هم به اهداف خود برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد حضورش در مراسم برترین‌های آسیا به میزبانی هنگ‌کنگ، گفت: اولین بار است که به این مراسم می‌روم. افتخار بسیار بزرگی برای من است. من به عنوان سرباز ایران و نماینده مردم راهی هنگ‌کنگ می‌شوم. برای اولین بار در تاریخ است که یک دروازه‌بان در جمع برترین‌های آسیا قرار می‌گیرد. 

بیرانوند افزود: نمی‌خواهم چشم بخورم، اما باید این موضوع را بگویم که تاکنون هیچ دروازه‌بانی به این افتخار نرسیده است. به خوبی می‌دانم که لطف خدا و مردم بوده است. بعد از بازی با نساجی راهی هنگ‌کنگ می‌شوم. به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم احترام می‌گذارم. سال قبل یک قطری انتخاب شد و امسال هم یک قطری در بین نامزدها هست به هر حال هر اتفاقی رخ دهد برایم قابل احترام است. همین که یک دروازه‌بان در جمع برترین‌ها حضور دارد یک افتخار است و این یعنی من بهترین دروازه‌بان آسیا هستم.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی و حواشی پیرامون ویلموتس، اظهار داشت: تاج تصمیم‌گیرنده است. بعد از رفتن کی‌روش، تاج بسیار تلاش کرد تا گزینه خوبی را برای تیم ملی انتخاب کند. بازیکنان ارتباط خیلی گرمی با سرمربی تیم ملی دارند. ویلموتس با تمام بازیکنان صحبت می‌کند و برای همه قابل احترام است.برانکو را باید یک ایرانی بدانیم، چون تمام مربیان و بازیکنان را می‌شناسد.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او اولین مربی است که در هر اردو چند بازیکن جدید را دعوت می‌کند و این یعنی به خوبی لیگ را زیر نظر دارد. قطعاً تاج بهترین تصمیم را خواهد گرفت و امیدوارم هرچه که می‌شود به سود تیم ملی باشد. بدون شک هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد کار بسیار سختی در پیش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied