شمانیوز
شما نیوز

رئال مادرید و رد شانس خرید ستاره PSG

نشریه مارکا مدعی شد رئال مادرید در سال های اخیر دو بار شانس جذب مائورو ایکاردی را رد کرده است.

رئال مادرید و رد شانس خرید ستاره PSG

به گزارش شمانیوز و به نقل از ورزش سه، مائورو ایکاردی در تابستان امسال حواشی فراوانی را پشت سر گذاشت و در نهایت در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات و بعد از عدم موفقیت در حل مشکلات خود با سران اینتر، بعد از شش سال حضور در لباس نراتزوری راهی پاری سن ژرمن شد.

 

 

در سال های اخیر همیشه اخباری در مورد احتمال انتقال این ستاره گلزن و 26 ساله به برنابئو شنیده می شد، اما نشریه مارکا فاش کرد رئال مادرید در سال های 2017 و 2018 دو بار شانس خرید مائورو ایکاردی را رد کرده است. واندا نارا، همسر و مدیر برنامه جنجالی مائوریتو دو بار طی این سالها با مدیران رئال مادرید وارد مذاکره شده، اما در نهایت فلورنتینو پرز شانس خرید این بازیکن را رد کرده و حواشی فراوان و مشکلات خارج از زمین مائورو ایکاردی، دلیل منتفی شدن این انتقال بوده است.

 

حالا امشب پاری سن ژرمن در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و مائورو ایکاردی که در همین مدت کوتاه نمایش درخشانی در تیم جدید خود داشته و تا اینجای فصل موفق به زدن ده گل شده است، قصد دارد توانایی های خود را پیش چشم فلورنتینو پرز به نمایش بگذارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied