شمانیوز
شما نیوز

استقلال .و سپاهان فینال لیگ است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیمی که استراماچونی در هفته‌های گذشته به میدان فرستاده تیمی خطرناک است که به هیچ تیمی رحم نمی‌کند.

استقلال .و سپاهان فینال لیگ است

به گزارش شمانیوز به نقل از خبر ورزشی، مهدی فنونی زاده که از عملکرد استقلال در هفته‌های پس از شهرآورد راضی به نظر می‌رسید، درباره بازی حساس استقلال با سپاهان با ما همکلام شد.

 

بازی با سپاهان تا چه اندازه برای استقلال مهم است؟

قطعاً این مهمترین دیدار استقلال تا پایان نیم‌فصل است. استقلال با کسب سه امتیاز بازی با سپاهان هم به خودش کمک می‌کند تا راه قهرمانی را مطمئن‌تر طی کند و هم تنور رقابت در صدر را داغ‌تر خواهد کرد.

 

فکر می‌کنید بتواند این برد را در اصفهان به دست بیاورد؟

برنامه‌ریزی که سازمان لیگ برای این بازی داشته چندان مطلوب استقلال نیست. با این همه بعید می‌دانم استقلال در اصفهان کم بیاورد.

 

چطور؟

تیمی که استراماچونی در هفته‌های گذشته به میدان فرستاده تیمی خطرناک است که به هیچ تیمی رحم نمی‌کند. تراکتور را که دیدیم در تبریز به چه روزی انداخته بود. صنعت نفت هم در تهران ۵ گله شد. این استقلال برای سپاهان حریف گلوگیری می‌شود.

 

سپاهان را دست‌کم گرفته‌اید؟

نه! اتفاقاً سپاهان یکی از پرمهره‌ترین و تاکتیکی‌ترین تیم‌های این فصل است و استقلال قطعاً روز دشواری را در اصفهان پیش‌رو خواهد داشت. تیم‌های امیر قلعه‌نویی به همان اندازه که سرسخت هستند به همان میزان هم عطش پیروزی دارند. از طرفی استقلال هم با بازی‌های اخیرش نشان داده هر دو این ویژگی‌ها را دارد و برای همین فکر می‌کنم این مسابقه، فینال رقابت‌های دور رفت است و حتی قهرمان نیم‌فصل را هم می‌تواند مشخص کند.

 

فکر می‌کنید این استقلال لیاقت قهرمانی را دارد؟

بستگی به همین بازی دارد. استقلال نسبت به تیم سپاهان مهره‌های کم نام و نشان‌تری دارد ولی در عوض نشان داده تیم‌ترین تیم این فصل تا اینجاست. با این وجود اگر بتواند از اصفهان با دست پر به تهران برگردد یعنی بهترین نتیجه ممکن را کسب کرده است. آنجاست که نشان می‌دهد

 

 

   

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied