شمانیوز
شما نیوز

تاریخسازی لواندوفسکی در لیگ قهرمانان

رابرت لواندوفسکی در جریان پیروزی 6-0 بایرن بر ستاره سرخ، یک رکورد دیگر در لیگ قهرمانان را شکست تا نشان دهد این روزها در چه سطحی از آمادگی قرار دارد.

تاریخسازی لواندوفسکی در لیگ قهرمانان

به گزارش شمانیوز و به نقل از "ورزش سه"، در جریان پیروزی خارق‌العاده بایرن مونیخ بر ستاره سرخ بلگراد که دیشب در خانه ستاره سرخ و با نتیجه 6-0 بدست آمد بدون تردید، رابرت لواندوفسکی ستاره اول این نمایش بود. مهاجم لهستانی با چهار گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد یکی دیگر از رکوردهای چمپیونزلیگ را بشکند و به بازیکنی تبدیل شود که در تاریخ این رقابتها، در یک بازی چهار گل را در سریعترین زمان ممکن به ثمر رسانده است.

 

 

لواندوفسکی در این بازی در اوایل نیمه دوم موفق شد تنها در عرض 14 دقیقه و 31 ثانیه چهار گل وارد دروازه حریف  کند تا پیروزی 1-0 بایرن در پایان نیمه اول را به 5-0 تبدیل کند. لواندوفسکی به این ترتیب به دومین بازیکنی تبدیل شد که در لیگ قهرمانان چهار گل در یک بازی به ثمر رسانده. دیگر کسی که موفق به انجام این کار شده لیونل مسی است که در نیمه‌نهایی فصل 2012-2013 چهار گل به دورتموند زده بود.

 

از سوی دیگر لواندوفسکی حالا هم در بایرن مونیخ و هم در باشگاه سابقش دورتموند، رکورددار تعداد گلهای زده در لیگ قهرمانان است. لواندوفسکی با گلهای دیشب خود از رکورد سابق بایرن که با 43 گل در اختیار توماس مولر قرار داشت عبور کرد. در دورتموند هم لواندوفسکی با 17 گل زده در چمپیونزلیگ به همراه مارکو رویس رکورددارهای این تیم هستند.

 

 

لواندوفسکی در فصل جاری نشان داده که در اوج آمادگی قرار دارد. او در 20 بازی که تا کنون انجام داده 27 گل به ثمر رسانده. از این تعداد 16 گل در بوندس‌لیگا، 10 گل در اروپا و یک گل در جام حذفی آلمان به ثمر رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied