شمانیوز
شما نیوز

رئال مادرید رسانه هارا شگفت زده کرد+عکس

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس از عملکرد رئال مادرید در بازی دیشب مقابل پاری سن ژرمن تمجید کردند.

رئال مادرید رسانه هارا شگفت زده کرد+عکس

به گزارش شمانیوز و به نقل از "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی دیشب با نتیجه 2-2 مقابل پاری سن ژرمن متوقف شد که در ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاده بود اما در ادامه دو گل دریافت کرد تا به کسب یک امتیاز در سانتیاگو برنابئو رضایت دهد. جدای از نتیجه شاگردان زین الدین زیدان در بازی دیشب عملکردی خیره کننده از خود ارائه دادند و شاید اگر سیوهای فوق العاده کیلور ناواس نبود، پی اس جی با یک نتیجه سنگین مقابل رئال مادرید شکست می خورد.

 

نمایش درخشان رئال مادرید در بازی دیشب باعث شده که دو نشریه مادریدی مارکا و آاس در شماره امروز خود به تمجید از عملکرد تیم زین الدین زیدان بپردازند.

 

مارکا با تیتر " پاداش کم در برابر درخشش زیاد" به عملکرد خوب کهکشانی ها در بازی دیشب اشاره کرده و اظهار داشته که کم ترین حق رئال در بازی دیشب کسب پیروزی بوده است. در گزارش مارکا روی صفحه اصلی اش آمده است: " رئال مادرید در بازی دیشب به شکل کامل روی پی اس جی تسلط داشت اما این کیلور ناواس بود که تیمش را از شکست نجات داد. همچنین رئال در دقایق پایانی کنترل بازی را از دست داد و همین موضوع باعث رقم خوردن نتیجه تساوی شد."

 

 

 

 

آاس نیز در شماره امروز خود با تیتر "نمایش بزرگ" از عملکرد شاگردان زین الدین زیدان تمجید کرده است. آاس معتقد است که نتیجه بازی نشان دهنده برتری فوق العاده رئال مادرید نسبت به پی اس جی نبوده است. آاس همچنین به درخشش چند باره کریم بنزما در ترکیب رئال و مصدومیت شدید ادن هازارد در بازی دیشب اشاره کرده است.

 

 

 
 
 
 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied