شمانیوز
شما نیوز

خبر خوب برای مادریدی ها

به نظر نمی رسد که مصدومیت ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، خیلی جدی باشد.

خبر خوب برای مادریدی ها

به گزارش شمانیوز و به نقل از "ورزش سه"، ادن هازارد بعد از گذشت چند هفته حالا به خوبی در ترکیب رئال مادرید جا افتاده و هواداران این تیم را به درخشش بیشتر در آینده امیدوار کرده است. ستاره بلژیکی رئال مادرید در بازی دیشب مقابل پاری سن ژرمن نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود اما در دقیقه 68 روی خطای شدید توماس مونیه دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد. هازارد در ابتدا سعی داشت به بازی بازگردد اما درد شدیدی که احساس می کرد مانع از این اتفاق شد و او نهایتا جای خود را به گرت بیل داد.

 

 

 

 

مصدومیت هازارد حالا به یک نگرانی جدی برای زین الدین زیدان و هواداران رئال تبدیل شده است. سرمربی فرانسوی کهکشانی ها پس از پایان بازی دیشب وضعیت ستاره بلژیکی تیمش را نگران کننده اعلام کرده و عنوان کرده بود که او بلافاصله بعد از بازی در تست های پزشکی شرکت کرده است.

 

هازارد صبح امروز نیز دوباره آزمایشاتی روی پای مصدوم خود انجام داده است. این آزمایش ها اما هرگونه شکستگی در استخوان پای هازارد را رد می کند و به نظر نمی رسد که مصدومیت این بازیکن 29 ساله خیلی جدی باشد. با این وجود باید منتظر ماند تا ورم پای هازارد کم تر شود؛ اتفاقی که به تعیین میزان دقیق مصدومیت این ستاره بلژیکی کمک خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied