شمانیوز
شما نیوز

شغل جدید سرمربی سابق تیم ملی المان

یورگن کلینزمن رسما به عنوان سرمربی هرتابرلین انتخاب شد.

شغل جدید سرمربی سابق تیم ملی المان

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش‌سه، سه هفته پیش بود که یورگن کلینزمن به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره هرتابرلین انتخاب شد اما حالا پس از چهار شکست پیاپی این تیم در رقابت های بوندسلیگا، او به عنوان سرمربی جدید هرتابرلین انتخاب شده است. 

 

میشائیل پرتز مدیر ورزشی هرتا برلین، در این باره گفت: "گرفتن این تصمیم برای ما بسیار سخت و دشوار بود چرا که آنت به مدت 20 سال بخش بزرگی از این باشگاه بوده است. او از تابستان با اشتیاق و دقتی فوق العاده کار فعالیت خود را در تیم اول آغاز کرد . با این وجود اما نتایج اخیر باعث شده که ما نیاز به تغییر را حس کنیم. "

 

هرتابرلین در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول بوندسلیگا قرار دارد و اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند. این تیم مطرح آلمانی تنها سه پیروزی در این فصل به دست آورده و هفت بار نیز متحمل شکست شده است. 

 

یورگن کلینزمن در جام جهانی 2006 هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشت و توانست این تیم را به مقام سومی این رقابت ها برساند. کلینزمن بعد از آن هدایت تیم ملی آمریکا را بر عهده گرفت اما نتوانست موفقیت ویژه ای با این تیم به دست آورد. او که در سال 2008 سرمربی گری بایرن را بر عهده داشت حالا بار دیگر به عرصه مربی گری در رده باشگاهی بازگشته و امیدوار به کسب نتایج خوب با هرتابرلین خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied