شمانیوز
شما نیوز

برنده نهایی توپ طلا که خواهد بود ؟

دوشنبه به احتمال بسیار زیاد لیونل مسی برای ششمین بار فاتح توپ طلا خواهد شد و از رونالدو پیشی می گیرد. خیلی ها جدایی او از رئال را دلیل ناکامی رونالدو می دانند.

برنده نهایی توپ طلا که خواهد بود ؟

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال 4 بار فاتح توپ طلا شد ولی تابستان 2018 از این تیم جدا و به یوونتوس پیوست. با این انتقال، آمار گلزنی های رونالدو به میزان قابل توجهی کاهش یافت و فصل گذشته از رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ نیز ناکام ماند تا شانسش برای رسیدن به توپ طلا کاهش یابد. رونالدو در سه سال آخر حضورش در رئال به شکل متوالی قهرمان چمپیونزلیگ شده بود که نقش مهمی در کسب توپ طلا داشت. او 5 توپ طلا دارد ولی به نظر امسال از این حیث از مسی عقب خواهد افتاد.

 

 

 

 

آندره ویلاس بواس مربی پرتغالی مارسی در مورد گزینه مورد نظرش برای توپ طلا گفت:« هم رونالدو و هم مسی فرازمینی هستند. انتخاب بین این دو سخت است. من پرتغالی ام و البته که از رونالدو بیشتر حمایت می کنم. او با جدایی از رئال که بزرگترین باشگاه و پرافتخارترین در دنیاست، ریسک بزرگی کرد. معتقدم باید این ریسک او را ارج گذاشت.

بازی در ایتالیا و گلزنی در لیگ این کشور دشوار است. مسی اما در باشگاه خودش بازی می کند که البته باشگاه بزرگی است و او آنجا قادر است به راحتی تفاوت ها را رقم بزند. من طرف رونالدو هستم ولی هر دو استثنایی هستند. توپ طلا رقابتی بین این دو است و باید خوشحال باشیم که در دوره این دو فوق ستاره زندگی می کنیم. تماشای بازی آنها باورنکردنی است.»

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied